Skip to main content
Beantwoord

Mobiel nummer

• January 17, 2021
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe mobiele nummer maar nu kan ik niet meer inloggen of sommige account van mijn is er een mogelijk heid dat ik. Mijn oude nimmer terug kan krijgen

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Stan the man 

Jij hebt recent jouw mobiele nummer laten wijzigen, mogelijk i.v.m. telefonische overlast? Zo’n wijziging is definitief en onherroepelijk. Het oude nummer is niet meer terug te krijgen.

Heb je nu problemen met het ontvangen van authorisatie berichten bij veilig (2FA) inloggen? Daarvoor zal je dan in overleg met de betreffende partij een oplossing moeten vinden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 17, 2021

Hallo @Stan the man 

Jij hebt recent jouw mobiele nummer laten wijzigen, mogelijk i.v.m. telefonische overlast? Zo’n wijziging is definitief en onherroepelijk. Het oude nummer is niet meer terug te krijgen.

Heb je nu problemen met het ontvangen van authorisatie berichten bij veilig (2FA) inloggen? Daarvoor zal je dan in overleg met de betreffende partij een oplossing moeten vinden.