Skip to main content

Is het ook mogenlijk om van een simkaart een mobiel nummer te achterhalen. Ik heb een iphone 11 gevonden die geblokkeerd is maar probeer eigenaar te achterhalen. 

Is dit mogelijk? 

 

groet,

Constantijn 

Hallo @Vijfmusketiers ,

Je kunt het simkaartje in een ander toestel stoppen. Daarmee bel je dan naar weer een andere telefoon en dan weet je (normaal gesproken) het mobiele nummer. 


Hallo @Vijfmusketiers ,

Je kunt het simkaartje in een ander toestel stoppen. Daarmee bel je dan naar weer een andere telefoon en dan weet je (normaal gesproken) het mobiele nummer. 

Die had ik nog niet bedacht. En als het nummer geblokkeerd is (wat ik verwacht) zou KPN dan een HI-abonnement kunnen achterhalen (ook al is het geblokkeerd)?

 

@Noordzee : complimenten voor snelle reactie


De vraag is of KPN informatie gaat geven over de eigenaar van het nummer. Lijkt mij dat ze dat niet doen. Wellicht wel aan de Politie als je het toestel daar inlevert. 

Maar check anders eerst eens of je het nummer kunt achterhalen. 


Waarom nog een topic gestart, terwijl je al een lopend topic hierover hebt?

Daar reageer je niet (meer).


Hi @Vijfmusketiers, welkom hier. 

Ik heb je andere topic gesloten. Gegevens van klanten mag ik je niet geven. Wat ik wel kan doen is die klant op de hoogte brengen dat jij het toestel hebt gevonden en de vraag wat de voorkeur is. 

Zelf geef ik de voorkeur om het bij een politiebureau in te leveren met jouw gegevens(als je dat wenst), dan kan ik dat doorgeven. Dan blijft iedereens privacy en veiligheid gewaarborgd. 

Stuur me in dat geval een privébericht met het simkaartnummer. 

Ontzetten fijn dat je de tijd neemt om dit hier te laten weten. 


Update: helaas kan ik hierin niets betekenen. Dit is een prepaid kaartje zonder klantgegevens. 

Ik heb geadviseerd om het toestel in te leven op een politiebureau, hopelijk gaat iemand zich melden.