Skip to main content
Beantwoord

Mobiel nummer op afstand doorschakelen

• July 23, 2020
  • 7 reacties
  • 1881 keer bekeken

Bestaat er een mogelijkheid om een mobiel nummer op afstand door te schakelen, bvb via mijn KPN ?

Dit zou handig zijn voor een groepje personen die samen een bereikbaarheidsdienst vormen en niet steeds fysiek op kantoor zijn

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door PeterG

Helaas. Een mobiel nummer kan alleen doorgeschakeld worden van af het toestel zelf. Dus alleen diegene die het toestel heeft kan doorschakelen naar 1 v.d. andere nummers.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 23, 2020

Helaas. Een mobiel nummer kan alleen doorgeschakeld worden van af het toestel zelf. Dus alleen diegene die het toestel heeft kan doorschakelen naar 1 v.d. andere nummers.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2020

Helaas,

zou wel een mooie aanvulling zijn

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2020

kan het wel met een vast nummer ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 23, 2020

Ja. Een vast nummer (mits i.c.m. KPN internet genomen) kan via MijnKPN doorgeschakeld worden.

Alleen doorschakelen bij niet opnemen/ingesprek/onbereikbaar. Maar dat doet ‘het’ natuurlijk ook.

*onbereikbaar is bij een vaste telefoon bijvoorbeeld als het modem waar ie aan zit niet werkt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2020

ok, duidelijk

• July 23, 2020

https://www.cheapconnect.nl/hulp/faq/ ga naar :
Vragen met betrekking tot uw VoIP account -> VoIP: Hoe kan ik meerdere SIP accounts over laten gaan.
Communicatie met die club is uiterst merkwaardig maar het werkt perfect..

De tekst gaat alleen over SIP (“voip-vast”) maar het werkt ook naar alle andere nummers, weet ik uit ervaring.

( "en weer verlaat een tevreden klant de winkel" -Herman Finkers- )

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Wim Sleeuw, zo te zien ben je al helemaal geholpen door Peter en Kees, fijn om te zien. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.