Skip to main content
Beantwoord

Mobiel nummer toevoegen aan mijnKPN zonder sms?

  • January 21, 2020
  • 14 reacties
  • 385 keer bekeken

SjakieT.
Deelnemer

Kwam er gisteren met het delen van MB’s per toeval achter dat ik voor mijn jongste dochter, per abuis, twee maal een abonnement heb afgesloten.

Dit kan ik helaas niet ongedaan maken dus zal het jaartje abonnement moeten uitzitten…

Ik zou alleen wel graag het nummer aan de rest willen koppelen zodat ik de ongebruikte MB’s en belminuten over de andere 3 lopende abonnementen kan verdelen.

Nu heb ik al 3 keer het hele huis overhoop gehaald maar ik kan het kaartje nergens vinden.

Zodoende kan ik geen SMS ontvangen.

Is het alsnog mogelijk dat KPN dit voor mij doet?

Jullie kunnen zien in de gegevens dat dit nummer al maanden niet wordt gebruikt en op mijn naam staat.

Aub hulp.

Beste antwoord door Bart van KPN

De simkaart in onderweg. :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 23, 2020

Hoi @SjakieT., welkom hier. 

Wat balen dat je een abonnement te veel hebt aangevraagd en deze niet meer te annuleren is. :( Nu begrijp ik zeker dat je deze wil toevoegen zodat je de MB's kan delen. Je hebt echter de simkaart niet meer. Ik kan het nummer niet toevoegen aan Mijn KPN. Ik kan je wel een nieuwe simkaart sturen zodat je het zelf kan aanvragen. Zou je daarvoor postcode + huisnummer, naam van de contractant en laatste drie cijfers van het IBAN aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

En eventueel mocht je de MB's niet kunnen verbruiken en iemand zoekt nog een abonnement, dan zou je eventueel het abonnement nog aan iemand anders over kunnen dragen door middel van een contractovername?


SjakieT.
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2020

Hi Bart,

Dat zou fijn zijn!

Ik heb mijn profiel (hopelijk goed) aangepast.

Alvast bedankt!


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2020

De simkaart in onderweg. :)


SjakieT.
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2020

Top!!!

👍🏻


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 25, 2020

Is die vandaag nog aangekomen?


SjakieT.
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2020

Hij is helaas nog niet binnen…

Morgen waarschijnlijk.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 28, 2020

Dan moet deze vandaag komen inderdaad. Ik hoor het graag. 


SjakieT.
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2020

Hi Bart,

Hij is vandaag binnen gekomen!

De postbezorging is bij ons in de wijk niet zo snel helaas…

Kaartje in reserve telefoon geplaatst en geactiveerd.

Dat werkt waarvoor dank!

Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar om het nummer in Mijn KPN te plaatsen zodat ik de MB’s kan delen.

De vorige keer bij mijn andere dochter heeft dat ook meerdere telefoontjes gekost voor ik dat voor elkaar heb gekregen.

Kan je mij daar ook mee helpen?

Alvast bedankt!


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 30, 2020

Welkom @SjakieT. 

 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het nummer waar het om gaat. 

Dan kan een moderator voor je aan de slag 😄


SjakieT.
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2020

Hi Tycha,

Mijn profiel is volgens mij compleet ingevuld.

Wat zou ik gemist kunnen hebben?


  • January 30, 2020

@SjakieT. Lukt het niet gewoon via Mijn KPN - Producten - Product toevoegen - Mobiel prepaid 06 nummer invoeren - code uit het smsje invoeren klaar.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 31, 2020

Lukt het via de weg die Galdor68 aangeeft? Dat is wel de te bewandelen weg? Zo niet, waar loop je precies tegen aan?


SjakieT.
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 31, 2020

Het is gelukt!!!

Bedankt allemaal!


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 3, 2020

Top! :)

Mocht er nog weer eens iets zijn, horen we graag weer van je.