Skip to main content

Sinds ik hier woon is mijn ontvangst zeer slecht op mijn mobiel, ik haal 1 of 2 streepjes en dat is het.

irritante is dan als mensen mij bellen ze gelijk voicemail krijgen en de telefoon niet overgaat , dan krijg je pas na een kwartier een berichtje dat je een gesprek gemist hebt.

De kwaliteit holt echt achteruit bij KPN helaas.

de medewerkers zijn altijd beleefd en vriendelijk maar ze kunnen je niet helpen.

En nee er zijn geen storingen in de ze buurt.

Heb dus pech met mobiel en met TV van KPN , pfffffffff.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @Roleclu. Zou je kunnen aangeven of je al geprobeerd hebt om bellen via wifi aan te zetten op je toestel?  Mocht het niet lukken deze aan te zetten zou je dan hier kunnen laten weten welk toestel je hebt zodat ik het voor je na kan kijken?


Niet geprobeerd maar moet toch normaal zijn dat je gebeld kan worden zonder een omweg te voeren.

 


Dat is niet altijd het geval. We bouwen huizen en gebouwen tegenwoordig met dermate goede isolatie dat mobiel signaal niet zo makkelijk doorkomt als in het verleden. Er is eventueel apparatuur te koop waarmee het mobiele signaal binnen in het huis weer opnieuw verstuurd kan worden maar deze is duur en kunnen we daarnaast niet ondersteunen. Vandaar dat we bellen via wifi als oplossing bieden.