Skip to main content

Ik heb begin dit jaar contact gehad met een medewerker. Hij gaf aan dat jullie mooie aanbiedingen hadden voor bestaande klanten indien we eveneens een mobiel abonnement zouden afnemen. Daar mijn huidige abonnement bij een andere provider in december afloopt is er nu wel even haast geboden.  Ik neem al overige diensten bij jullie af.

Hallo @vanderveeke via kpn.com kun je de aanbiedingen zien, nog beter als je inlogt via MijnKPN.

 


Hoi @vanderveeke en welkom op het forum! 

Hallo @vanderveeke via kpn.com kun je de aanbiedingen zien, nog beter als je inlogt via MijnKPN.

Dat is in een notendop inderdaad ook mijn advies. Via deze pagina kun je ons aanbod voor de mobiele abonnementen vinden, maar als je persoonlijk contact prettiger vindt kun je ook altijd bellen met 0800-0402. Dan kan een collega de mogelijkheden met je bespreken en de bestelling meteen plaatsen indien jullie een abonnement vinden wat goed bij je past. 

Daar mijn huidige abonnement bij een andere provider in december afloopt is er nu wel even haast geboden.

Even deze nog, als je contract is afgelopen wordt je abonnement niet zomaar stopgezet. Daar hoef je je geen zorgen om te maken. Het contract wordt dan automatisch maandelijks verlengd en je kunt dus overstappen wanneer je wilt met een maand opzegtermijn. 🙂


En er loopt niks af. Geen haast dus ook.

Je huidige abo bij die andere provider loopt zolang je het niet opzegt of (nog) niet overstapt. Nog jaren als het moet en je niks doet.

Enige is dat je van af dat moment gewoon wel van je contractverplichting af bent en evt. naar KPN kunt. Wat wel blijft is de maand opzegtermijn bij je huidige provider.

Maak gebruik van de overstapservice voor mobiel. KPN kan dan het nummer overnement en zorgt voor de beëindiging van je huidige abonnement (met maand opzegtermijn bij je huidige provider).


Reageer