Skip to main content
Wanneer ik en mijn vriendin met elkaar bellen, kunnen wij elkaar nauwelijks verstaan. Het volume staat uiteraard op maximaal, en dit probleem doet zich alleen tussen onze 2 telefoons voor. Telefoongesprekken met andere mensen zijn luid en duidelijk. Aangezien wij “KPN compleet” zijn, dacht ik dat het wellicht daar aan kan liggen. Mijn vriendin heeft onlangs een nieuwe telefoon gekocht, maar met beide toestellen (oude en nieuwe met zelfde simkaart) treedt hetzelfde probleem op. Met haar werktelefoon (ander nummer) is het wel weer luid en duidelijk.

Heel vreemd en erg vervelend. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.



bij voorbaat hartelijk dank!
Hoi @Rikmentink . Welkom op het forum.

Dat probleem hoor ik eigenlijk zelden. Neemt niet weg dat het bijzonder hinderlijk moet zijn. Ik kan me haast niet voorstellen dat het iets met de SIM/KPN te maken heeft maar daar zouden we relatief makkelijk achter kunnen komen. Kun jij het SIM kaartje (tijdelijk) in die werktelefoon proberen? Als dan plotseling het probleem optreed weten we dat het iets met ons te maken heeft.
Treedt je probleem ook op als je switcht naar wifi-bellen of een van beide een vaste lijn gebruikt?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, weet je mij te vinden!