Skip to main content
Beantwoord

Mobiel telefoongesprek valt na ±10 seconden weg

• March 7, 2025
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Al enkele weken valt de verbinding van mijn telefoon weg na 10 seconden bellen. 

Ik heb een sim kaart van ODIDO geprobeerd in deze telefoon (Samsung S24 Ultra) en deze blijft gewoon werken. In een andere telefoon hetzelfde probleem. Aan en uitzetten van de telefoon helpt tijdelijk. Positie Sim1 of Sim2 maakt niet uit. 1 of 2 sim kaarten maakt ook niet uit. Altijd valt de KPN sim kaart uit. 

Zijn er mensen die hetzelfde ervaren en een oplossing hebben?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@RoonH. dit kan inderdaad de simkaart zijn. Het vermoeden van Neville klopt, je kunt gratis een nieuwe simkaart aanvragen. Dit kan zowel online als via een van onze winkels

De winkel is dan het snelste, daar loop je de deur weer uit met een nieuwe geactiveerde simkaart.

Als het met een nieuwe simkaart niet beter is kan dit het beste telefonisch verder bekeken worden, dan kan er direct samen met jou naar gekeken worden. Daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • March 7, 2025

@RoonH 

Misschien dat je kpn simkaart kapot is. Volgens mij kun je bij kpn gratis een nieuwe simkaart bestellen of naar een kpn winkel gaan om een nieuwe simkaart te vragen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2025

Welkom op de community ​@RoonH. dit kan inderdaad de simkaart zijn. Het vermoeden van Neville klopt, je kunt gratis een nieuwe simkaart aanvragen. Dit kan zowel online als via een van onze winkels

De winkel is dan het snelste, daar loop je de deur weer uit met een nieuwe geactiveerde simkaart.

Als het met een nieuwe simkaart niet beter is kan dit het beste telefonisch verder bekeken worden, dan kan er direct samen met jou naar gekeken worden. Daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.