Skip to main content

25 min in de wacht gestaan en niemand gesproken Echt schandalig!

mobiel besteld en betaald op 6 november. Vandaag zou deze geleverd worden maar koerier zegt dat de mobiel niet is betaald en rijd weer weg. Bankgegevens waarop stond is betaald kon hij niets mee.gebeld met KPN maar die kunnen pas morgen wat voor mij doen.. . Kpn gaf wel aan dat ik gewoon 1 cent hadden kunnen pinnen om aan te tonen dat het mijn rekening is.. ben zo kwaad!! ik wil die mobiel nog vandaag maar kan nergens terecht. Echt zo slecht dit!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Welkom op het forum @Zalen. Hier lijkt inderdaad iets mis te gaan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik je verder helpen om alsnog je nieuwe telefoon in ontvangst te kunnen gaan nemen.


Beste Bram, bedankt voor je reactie.. ik heb de order al geannuleerd en de mobiel elders besteld. Had hem de volgende werkdag al binnen.. ben nog wel in afwachting van mijn geld dat retour moet komen van KPN. helaas werd ik bij KPN van het kastje naar de muur gestuurd dus vandaar uiteindelijk nogmaals besteld bij een derde..


Niet leuk om te horen dat het op deze manier heeft moeten gaan. Wat wel belangrijk is dat we dan het financiële gedeelte goed afhandelen. Kan je me vertellen wanneer de annulering precies is gedaan? Als je alsnog je profiel invult kan ik je een datum geven waarbinnen het geld weer op de rekening zou moeten staan.