Skip to main content

Goedemorgen, 

Als ik mijn privé mobiel omzet naar zakelijk. Welke consequenties heeft dit voor KPN compleet of nu heet dat Hussel. Kan ik gewoon mb’s blijven delen? Blijft de ‘gezinskorting’ doorlopen? Ik wil graag ALLE consequenties weten. 

Alvast bedankt voor de reactie. 

Stralende groet, 

Tanja 

@VA Star Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je wat er verandert! Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? :)

Een stralende groet terug! 


Hi Rutger, 

Ik was er even tussenuit. Het profiel is ingevuld. Graag zie ik je reactie tegemoet.

Een stralende groet, 

Tanja


@VA Star Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Voor ik een volledig antwoord kan geven is het eerst nog van belang of het mobiele abonnement kleinzakelijk wordt of daadwerkelijk een zakelijk abonnement. 

Op dit moment heb je namelijk ESPN compleet, op het moment dat het nummer kleinzakelijk zou worden omgezet dan blijft dit bestaan.

Op het moment dat het abonnement zakelijk wordt dan zijn de diensten niet meer te combineren en zou ESPN compleet komen te vervallen.


Hi Rutger, 

Wat zijn de voor- en nadelen van een kleinzakelijk abonnement ten opzichte van een zakelijk abonnement. Wanneer gebruik je de één en wanneer het andere abonnement?

 


Hi Rutger, 

Wat zijn de voor- en nadelen van een kleinzakelijk abonnement ten opzichte van een zakelijk abonnement. Wanneer gebruik je de één en wanneer het andere abonnement?

 

Hallo @VA Star , even met de zakelijke helpdesk contact opnemen, 0800 0403