Skip to main content

Mijn relatie is beĆ«indigd sinds afgelopen december. Ik ben blijven wonen op het bekende adres. Mijn ex is verhuisd en heeft zijn mobiele telefoon meegenomen (uiteraard). Echter staat dit abonnement op mijn adres. Hij heeft op Ijn adres ook kpn....kan je ook allee het mobiele abonnement meeverhuizen?Ā 

Natuurlijk kan dat. Ik vermoed alleen dat uw partner dat zelf moet doen.Ā 


Omdat het mobiele abonnement ook op mijn naam staat.. Hoewel de betaling van zijn rekening gaat... Bij het koppelen van zijn mobiele nummer aan kpn stond contract ineens op mijn naam... Ben bang als ik mobiel verhuis dat mijn tv abonnement dan ook verhuisd...Ā 


Ow... contractovername. Dat is wat u dan moet hebben. De partner moet het abonnement overnemen.

En als de partner niet wil meewerken, en de contractperiode is voorbij: gewoon opzeggen.


Van alleen een mobiel nummer kan via MijnKPN het adres worden gewijzigd. Er is een uitleg online te vinden over hoe enkel het adres van het mobiele abonnement aan te passen. Mocht je ook willen dat de contractant aangepast wordt, dan betreft het een contractovername.Ā