Skip to main content

Ik heb donderdag 28Januari in Pre order mijn mobiel abonnement van tele2 naar KPN verlengd telefoon zou vrijdag bezorgd worden, kwam ook netjes iemand van reviva helaas werd telefoon niet afgeleverd gegevens klopten niet. Ik moest tijdens bestellen 1malig 24 euro overmaken helaas niet gekeken welke bankrekeningnummer en heb die van me vriendin gebruikt, nu bij het afleveren moet ik 1 euro cent overmaken en klopte de naam van me id niet met de bankpas. telefoon zou geannuleerd worden, en dan zou ik een nieuwe bestelling moeten plaatsen, maar ik heb wel de mail binnen dat de telefoon geannuleerd zou worden, maar ik kan nog geen nieuwe order plaatsen, en doordat ze bij KPN het rekeningnummer niet kon wijzigen ben ik ook de PRe-order kwijt voor de galaxy buds en de tag. De mederwerker bij KPN gaf aan dat de telefoon eerst weer bij hun binnen moet zijn, maar hoelang duurt het voor reviva de telefoon terug brengt \?

@Ram0na Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je wat de stand van zaken op dit moment is en of je alweer opnieuw kunt bestellen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit! 


@Rutger_  jaa ik heb de s21 al binnen is er een mogelijkheid dat ik nog mee kan doen met de galaxy buds ? 


@Ram0na Zo te zien is er nog een mogelijkheid om mee te doen aan deze actie via de website van Samsung.Â