Skip to main content

Beste kpn of ja beste kan ik weg laten!

Jullie zijn zo onduidelijk geen 1 medewerker weet hoe de vork in de steel zit!

Ik wil mijn abbonement verlengen met toestel onder 250 euro(met goedkeuring van bewind)

Alles is opgestuurd zowel de beschikking het gevraagde abbonement enz.

Steeds word ik van het kastje naar de muur gestuurd...duurt niet lang stap ik over!

Hoe zit dit nu?

Kan ik nu wel of niet verlengen

Haljo @Linda1506 ,

Een verlenging van je abonnement kan alléén door je bewindvoerder aan KPN door worden gegeven. Mocht je bewindvoerder niet weten hoe, dan kan je deze pagina doorsturen: financiële hulpverlening. Hier wordt uitgelegd hoe je bewindvoerder dit aan kan pakken 🙂

 

bron : moderator Maja 

 


@Linda1506 Een abo te verlengen kan niet onder bewind omdat de onder bewind rekening geen automatische incasso toelaat. De bewindvoerder moet contact opnemen met kpn en een verzoek indienen om op rekening te betalen via bank overboeking.


Haljo @Linda1506 ,

Een verlenging van je abonnement kan alléén door je bewindvoerder aan KPN door worden gegeven. Mocht je bewindvoerder niet weten hoe, dan kan je deze pagina doorsturen: financiële hulpverlening. Hier wordt uitgelegd hoe je bewindvoerder dit aan kan pakken 🙂

 

bron : moderator Maja 

 

Dot heeft ze nu 3x gedaan 


Haljo @Linda1506 ,

Een verlenging van je abonnement kan alléén door je bewindvoerder aan KPN door worden gegeven. Mocht je bewindvoerder niet weten hoe, dan kan je deze pagina doorsturen: financiële hulpverlening. Hier wordt uitgelegd hoe je bewindvoerder dit aan kan pakken 🙂

 

bron : moderator Maja 

 

Dit doet ze al jaren en rekeningen worden netjes betaald dus weer onzin


@Linda1506 Al jaren rekeningen netjes betaald zegt niet over toekomst.

Als je onder bewind staat bij een schuldsanering zijn je en jouw bewindvoerder verplicht geen nieuwe schulden te maken. Bij een toekomstige te hoge rekening kan je inkomen niet genoeg zijn om meteen te betalen, en daarmee de voorwaarden geschonden, alle schuldeiser mogen weer alle schulden meteen opeisen. Bij een schuldsanering staat je sowieso in BKR-registratie, dus een abo bij ander provider te nemen zoals je dreig, gaat niet.

Als je onder beschermingsbewind staat, bepaalt jouw bewindvoerder of je een nieuwe abo of een oud abo mag verlengen. Dan moet je bewindvoerder regelen met de provider.


@Linda1506 Al jaren rekeningen netjes betaald zegt niet over toekomst.

Als je onder bewind staat bij een schuldsanering zijn je en jouw bewindvoerder verplicht geen nieuwe schulden te maken. Bij een toekomstige te hoge rekening kan je inkomen niet genoeg zijn om meteen te betalen, en daarmee de voorwaarden geschonden, alle schuldeiser mogen weer alle schulden meteen opeisen. Bij een schuldsanering staat je sowieso in BKR-registratie, dus een abo bij ander provider te nemen zoals je dreig, gaat niet.

Als je onder beschermingsbewind staat, bepaalt jouw bewindvoerder of je een nieuwe abo of een oud abo mag verlengen. Dan moet je bewindvoerder regelen met de provider.

Dat heeft al 3x geprobeerd maar word van het kastje naar de muur gestuurd daar bij jullieÂ