Skip to main content
Vraag

Mobiele aansluiting afgesloten, inmiddels betaald maar nog altijd afgesloten

• February 14, 2026
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Vanwege te laat met betalen, was ik afgesloten en was mijn abonnement beƫindigd. en als ik toch mijn abonnement wilden behouden, moest ik snel contact opnemen. Dus dat heb ik gedaan, ik had toen tot maandag de tijd. Om het bedrag te betalen, ik heb dat gedaan. Ik heb ook bevestiging gekregen van kpn dat de betaling binnen is gekomen. Na 2 dagen was ik nog steeds niet aangesloten, dus heb ik gebeld. En werd mij verteld dat het 5 werkdagen kan duren voor ik aangesloten ben. Het zijn onderhand 10 werkdagen en nog steeds niet aangesloten. En ik kan ze niet bellen want ik ban afgesloten. Ik kan niet inloggen op mijnkpn want ik kan de verificatie sms niet ontvangen omdat ik afgesloten ben. Dus wat moet ik doen

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 14, 2026

Beste ​@Luciano93Ā zie onderstaande lik voor aanvullende hulp en info:

Succes

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Luciano93,

Welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Ik begrijp dat dit een vervelende situatie voor je is. Je hebt het openstaande bedrag binnen de gestelde termijn betaald en daar ook een bevestiging van ontvangen. Dat je daarna nog niet direct bent aangesloten en daarnaast niet kunt bellen of inloggen, maakt het extra lastig.

Ā 

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad en dat de heraansluiting aankomende maandag wordt afgerond. De collega’s achter de schermen zijn hier inmiddels mee aan de slag gegaan om dit in orde te maken. Het kan soms iets langer duren, maar weet dus dat we er mee bezig zijn!

Mocht de aansluiting maandag nog niet actief zijn, laat het dan hier weten. Dan kijken we direct opnieuw met je mee!