Skip to main content

Sinds kort is mijn Telfort over op mijn KPN. Helaas nergens te zien wat mijn databundel is, en hoe deze te upgraden. Wel leuke app, naar weinig info over de e inhoud van het abonnement. Bij producten ( in de app) krijg ik geen info te zien.

Hoi @Martin R

Welkom op ons Forum! De MijnKPN App is juist bedoeld voor zaken als het inzien van je databundel, verbruik en wijzigen van je aansluiting. Vreemd dat dergelijke info bij jou niet zichtbaar wordt. Wanneer je bij “Producten” geen info te zien krijgt, lijkt het er op dat je mobiele aansluiting niet of niet juist gekoppeld is aan je KPN ID (MijnKPN account). Dit kan je alsnog doen door in de MijnKPN App te kiezen voor “Product Toevoegen” en daar de verdere stappen te volgen. Zie je daar je mobiele aansluiting al wel staan, kies er dan eventueel eerst voor om deze eerst te verwijderen, waarna je deze opnieuw als product toevoegt. Lukt het via de MijnKPN App niet, probeer het dan op een reguliere pc/laptop via de MijnKPN website


Blijkbaar lukt het niet om producten toe te voegen in de app of via de site. Klantnummer wordt niet herkend. Ik probeer nu al maanden de juiste adresgegevens door te geven aan KPN, maar nog steeds ontvang ik de factuur op het verkeerde: mailadres / postadres en tenaamstelling. Fijn die overgang van Telfort naar KPN.


Frustrerend dat je kennelijk ergens vastloopt. Echter is mij niet duidelijk waar precies. Je dient in MijnKPN of de MijnKPN App te kiezen voor “Producten” en vervolgens “Product toevoegen”. Kies vervolgens voor “Uw product koppelen: Mobiel & Prepaid". Daar vul je je 06-nummer in en dan krijg je een sms ter verificatie. Het is mij helaas niet duidelijk waar jij je klantnummer invult, welke vervolgens niet herkend wordt. 

Voor het wijzigen van je post-/factuuradres en contact-mailadres, kan je ook contact opnemen met onze Klantenservice via 0800-0402 (gratis). Wanneer een aansluiting op een andere naam moet komen te staan, kan dat alleen door middel van een contractovername


Reageer