Skip to main content

mobiele abonnement

  • March 24, 2020
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedemiddag , er is iets voor mij onduidelijk . Ik moet dus mijn mobiele abonnement zelf gaan betalen omdat ik dus 18 ben. Als ik dat wilde doen moest ik dus een contractovername doen, voordat contractovername moest ik vervroegd aflossen . Ik had dat dus gedaan, dus ik zal dus binnen 5 dagen een bevestiging krijgen alleen dat heb ik niet ontvangen . Maar de onduidelijkheid voor mij is nu had ik een contractovername moeten indienen? 
en wat gebeurt er met het bedrag die ik had betaald ? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 24, 2020

Dat is een goeie vraag. Er zal een medewerker aan te pas moeten komen. Doorgaans reageren die binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer en het betreffende telefoonnummer. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Dus niet hier plaatsen maar in je profiel.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 24, 2020

Bedankt !


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 24, 2020

het is geregeld.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Abir7 welkom op het forum! :-)
Fijn dat het geregeld is! Mocht je nog vragen hebben weet je ons te vinden!