Skip to main content

Beste klant, vanaf 1 april 2021 krijg je elke maand gratis 5 GB extra data in je mobiele abonnement. Je blijft gewoon hetzelfde betalen. Meer weten? Kijk op www.kpn.com/20gb Groet, KPN

 

Vervroegde 1 april grap?

Nee. Waarom zou dat een vervroegde 1 april grap zijn?


Hallo @Cheese ,

Waarschijnlijk heb jij dit abonnement al enige tijd. Tegenwoordig betaal je minder geld per maand voor een abonnement dan een paar jaar geleden. Door het verhogen van het aantal GB’s  wordt jouw abonnement vergelijkbaar met de huidige abonnementen die nieuwe klanten nu afnemen. 


Nee. Waarom zou dat een vervroegde 1 april grap zijn?

Omdat ik dagelijks berichten krijg van bol.com en andete oartijen dat ik allemaal voordeeltjes zou krijgen. Dus nu wellicht ook van zogenaamd kpn.. Er stond verder ook geen uitleg bij.waarom.

 


Het is gelijktrekken van de prijs / hoeveelheid MB's verhouding van je abonnement naar het hedendaagse aanbod. Je prijs blijft gelijk maar wordt wel eerlijker naar de maatstaf van nu t.o.v. wat je krijgt.

Zie ook opmerking van @Noordzee .


@Cheese geniet van je MB's :grin: .


Mijn partner heeft het SMS ook gehad. Die heeft het abbotje pas 1 jaar dus antwoord  van kpn is incorrect 


Ik kreeg vandaag ook een sms’je dat ik nu 25 GB heb! Zelf heb ik m'n abonnement iets langer dan een jaar. Ik heb het, nu we zoveel thuis zijn, niet écht nodig, maar het is wel fijn dat ik het tot m'n beschikking heb én er niets extra voor hoef te betalen:grin:


iets langer dan een jaar

Dat is dan toch al Hussel, @Marcia_ ?


Om eerlijk te zijn, weet ik dit niet uit m'n hoofd:sweat_smile: . Maar ik heb even gekeken en heb inderdaad Hussel 20 GB met onbeperkt bellen/sms. Nu dus Hussel 25 GB.


Heb zelf ook die mail gehad. Maar me vrouw weer niet. Abo zijn beide even oud…

 

geen sms gehad


Het gaat sowieso in batches, dus niet allemaal in één keer. En ook niet iedereen krijgt het aangeboden. Het gaat om een deel van de klanten met een abonnement uit 2018 of 2019.