Skip to main content
Ik heb een bundel van 100 MB buiten eu geactiveerd in Canada en deze werkte prima de afgelopen week. Sinds vandaag opeens niet meer! Dit terwijl ik geen notificatie heb ontvangen van het bereiken van mijn datalimiet. Ik heb al mijn instellingen nagekeken. Weten jullie waarom het niet werkt?
Hoi @Monique123, welkom op het forum. Als je een bundel voor buiten de EU hebt zou je die in Canada moeten gebruiken. Heb je daar op dit moment nog verbinding met hetzelfde Canadese netwerk? Zijn er ook andere lokale netwerken waarmee je kunt verbinden, lukt het daarmee wel?

Als dat niet het geval is kijk ik graag met je mee, zou je dan de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer (of het klantnummer ervan) en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") op jouw forumprofiel kunnen invullen? Ik hoor het graag van je.
Gedaan! Behalve de bankrekening, ik zie niet waar ik dat kan invullen
Zoals Jasper aangeeft: de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen")
De cijfers van de IBAN kan je inderdaad bij de aparte optie invoeren. De andere gegevens zie ik op dit moment ook nog niet op je profiel staan, mogelijk is er bij het opslaan iets niet helemaal goed gegaan. Zou je die gegevens voor de zekerheid kunnen checken als je de IBAN invoert?
Hallo @Monique123, ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien en de gegevens ook nog niet op jouw profiel. Als ik je hierbij nog met je mee kan kijken hoor ik het graag.