Skip to main content

Ik kan nergens vinden hoe ik mijn mobiele data in het abonnement kan uitzetten zodat ik niet per ongeluk data kan verbruiken zonder data bundel.

Dat kan bij de instellingen in uw toestel:

 


Nee ik bedoel in het abonnement 


Nee ik bedoel in het abonnement 

Dat kun je in MijnKPN regelen @Niek76 , daar kun je je bundel maandelijks naar boven of beneden bijstellen.

Maar mocht je binnen NL en EU buiten je bundel gaan, wordt alleen de snelheid sterk verlaagd en kom je niet voor extra kosten te staan.

 


Ik heb vanaf volgende maand geen bundel en wil niet per ongeluk op kosten worden gejaagd als een keer per ongeluk de mobiele data op mijn telefoon aan komt te staan. Bij Simyo bijvoorbeeld kun je dat zelf in je account doen maar bij KPN zie ik die mogelijkheid niet.


Ik heb vanaf volgende maand geen bundel en wil niet per ongeluk op kosten worden gejaagd als een keer per ongeluk de mobiele data op mijn telefoon aan komt te staan. Bij Simyo bijvoorbeeld kun je dat zelf in je account doen maar bij KPN zie ik die mogelijkheid niet.

 

Bij KPN kan je geen kosten krijgen als je (in NL en EU) buiten de bundel gaat.
De snelheid wordt alleen (heel) laag (64 kbit/s).


Oké dat wist ik niet. Dank.


Hi @Niek76, welkom hier. 

Ik heb vanaf volgende maand geen bundel en wil niet per ongeluk op kosten worden gejaagd als een keer per ongeluk de mobiele data op mijn telefoon aan komt te staan. Bij Simyo bijvoorbeeld kun je dat zelf in je account doen maar bij KPN zie ik die mogelijkheid niet.

 

Bij KPN kan je geen kosten krijgen als je (in NL en EU) buiten de bundel gaat.
De snelheid wordt alleen (heel) laag (64 kbit/s).

Een kleine toevoeging hierop, buiten de EU kunnen er dus wel kosten komen als je dit aan hebt staan. Dan kun je het op je telefoon uitzetten, maar wij kunnen dit ook helemaal uitzetten. Bel dan even met ons mocht je dit willen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Inderdaad een goede aanvulling:
Bij verbinding met een mobiel netwerk buiten de EU of een maritiem netwerk op één van de veerboten of cruiseschepen binnen de EU kunnen de kosten snel oplopen tot € 60,50

Je kan dit voorkomen door een sms bescherming aan naar 1266 te sturen, dan word de limiet € 0,-


Reageer