Skip to main content

Ik ben vandaag in Engeland aangekomen maar mobiele data werkt niet via de provided O2-UK.

 


wanneer ik handmatig de provider naar bijvoorbeeld “3 UK” zet dan werkt de data wel, echter heeft 3 UK niet overal dekking dus dit is geen handige oplossing, zeker omdat omschakelen best lang duurt. De voorkeur is dus om dit op automatisch te laten staan. 
 

Zowel Roaming als Mobiele data staan aan en het toestel is een iPhone SE (2016).

 

Meermaals opnieuw opgestart maar O2 UK blijft bovenstaande foutmelding geven.

 

Iemand een idee wat hier aan te doen is?

Welkom op het forum @SK DenBosch! Helaas heb ik op dit moment geen goed alternatief voor je. Op het moment dat in het buitenland het automatisch geselecteerde netwerk niet goed werkt is het een kwestie van handmatig verbinding maken. Dat is niet net zo handig maar is op dat moment wel de enige optie.


Ik zit nu in de uk en heb roaming aanstaan mobiel meerdere malen herstart maar blijf geen verbinding krijgen om te bellen of te internetten terwijl een medewerker van kpn mij had beloofd dat het zou werken nou zelfs handmatig instellen werk dus niet fijne service nu zit ik hier in london en ben ik onbereikbaar  top geregeld

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels