Sinds 2 weken kunnen we met een zakelijk abonnement en een iPhone 11 en iPhone 12 geen mobiele data ontvangen. De 4G (op de iPhone 11) en de 5G verbinding (op de iPhone 12) verandert in een “E” en je kunt vervolgens de telefoon niet meer gebruiken. Het lijkt overigens dat dit gebied waarin dit gebeurt steeds groter wordt. Eerst alleen op sommige plekken en bijna overal en constant. Bij KPN klantenservice kregen we te horen dat het al 6 weken speelt en de oorzaak onbekend is (lijkt mij overigens sterk) en dat men geen inschatting kan maken hoe lang het duurt. Tevens gaf men aan dat het alleen speelt bij iPhone 11 en iPhone 12 gebruikers. Er wordt geen alternatief geboden en de keuzes zijn uitzitten of nieuwe telefoons aanschaffen. Als trouwe KPN klant overwegen we dan toch om maar over te stappen naar een andere provider. Als zakelijke klant heb je bijna geen andere keuze.
Maandag 2 weken verder en 2 tickets verder. Dus wordt maandag gebeld anders Rechtbijstandinschakelen sinds mei al ****** verbinding kom is met een oplossing !!!!!
Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels
Update weer zelf gebeld tickets gaan naar 30 dagen ofwel 6 weken wordt er gezegd. Een grote **** bende bij KPN sinds mei al aan de gang
Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels
Update weer zelf gebeld tickets gaan naar 30 dagen ofwel 6 weken wordt er gezegd. Een grote tyvus bende bij KPN sinds mei al aan de gang
Allemaal smoesjes om je bezig te houden
hoii allemaal,
Ik heb van alles geprobeerd om mijn SUPER trage 4/5g op te lossen maar het blijkt allemaal niet te werken…
Hebben de medewerkers van KPN enig idee hoe lang het allemaal nog gaat duren, want het wordt er niet leuker op…..
Zou er anders een ticket aangemaakt kunnen worden voor mij dat ik op de hoogte kan worden gehouden?
hoii allemaal,
Ik heb van alles geprobeerd om mijn SUPER trage 4/5g op te lossen maar het blijkt allemaal niet te werken…
Hebben de medewerkers van KPN enig idee hoe lang het allemaal nog gaat duren, want het wordt er niet leuker op…..
Zou er anders een ticket aangemaakt kunnen worden voor mij dat ik op de hoogte kan worden gehouden?
Via het forum wordt er geen ticket aangemaakt dat is nu aan meermaals benoemd.
Heb je klachten dan zul je moeten bellen en op die wijze een ticket laten aanmaken
Is het gelukt met het aan laten maken van een ticket,
nee nog niet… ik ga donderdag naar KPN en als er dan niks aan gedaan wordt stap ik wel over.
Met ‘naar kpn’ bedoel je de kpn winkel,
Je kunt je de moeite besparen want daar kunnen ze je evenmin een oplossing bieden. Ze zullen je misschien proberen een nieuwe telefoon te verkopen en als je echt pech hebt, sturen ze je weg want klagers zijn niet altijd welkom.
Je moet echt de klantenservice telefonisch contacten om een ticket aan te laten maken. Als dat al gelukt is (je krijgt daar merkwaardigerwijs geen bevestiging van. Kennelijk is de techniek bij de Technische Dienst wat achter gebleven), moet je wachten, geduld hebben want het blijft een week of zes oorverdovend stil. Of voor altijd, als het ticket niet aangemaakt is, verkeerd is ingeschoten of om wat voor reden dan gesloten is.
Het enige wat je dan kunt is opnieuw bellen en dan begint het hele efficiënte proces van geduld hebben en wachten weer van voren af aan…
Succes!
Neemt KPN deze klachten eigenlijk wel serieus?
Je kunt het al provider toch niet verkopen dat klanten al 5 maanden problemen ervaren met de snelheid van het netwerk. Een nieuwe telefoon kopen is natuurlijk lang niet voor iedereen een optie. Ik ben heel erg benieuwd wat voor passende compensatie de gedupeerde klanten krijgen.
En als het echt zo is dat klanten met klachten de winkel uitgezet worden is dit natuurlijk te triest voor woorden.
Hopelijk wordt dit spoedig opgelost.
Sinds ik op 30-9 en nog eens op 3-10 een sms van KPN kreeg is het weer radiostilte. Waar blijft de oplossing? Zit al ruim 2 maanden met deze ellende en geen idee wanneer dit probleem opgelost zal worden.
Het is hopeloos, frustrerend en tegelijkertijd ook lachwekkend.
‘Bel om een ticket aan te laten maken’. Dan wordt er naar gekeken’. ‘We houden je op de hoogte’. Op geen enkele vraag komt een concreet antwoord. ‘Geduld hebben en wachten’. Wel gejammer en huilie-huillie dat ‘er helaas foutieve informatie wordt gepost’. Die ‘foutieve’ informatie wordt overigens verkregen van de ‘geïnstrueerde’ telefonische klantenservice, maar welke informatie dan fout is, daarop komt ook geen antwoord. Met een beschuldigende vinger naar collega’s wijzen en vervolgens het zwijgen er toe doen, getuigt van weinig professionaliteit en collegialiteit.
Onbegrijpelijk is eigenlijk dat degenen die een ‘ticket’ open hebben staan, de inflatiecorrectie krijgen doorberekend. Anderzijds begrijp ik dat ook weer wel. Als kpn de klanten die een ticket hebben laten openen, van de inflatiecorrectie zou uitzonderen, toont zij transparantie en dat is dus precies wat kpn in deze problematiek juist niet wil.
De belofte in de sms om binnen 10 werkdagen contact op te nemen voor een oplossing zijn inmiddels bijna voorbij. Zijn er al mensen die een oplossing hebben gekregen en zo ja welke? Heb zelf nog steeds problemen ondanks de IOS software update.
Vandaag is de grote dag 🥳
KPN komt met de oplossing
Weer niks gehoord van KPN.
Kpn tot morgen
A.u.b.
Hallo KPN
Binnen 10 dagen
Mods doen hier helaas niets. KPN kan het ook een zorg zijn dat dit gaande is. Ik raad je toch echt aan om elke dag een klacht in te dienen. Kan via het klachtenformulier en dan bellen ze jou.
Ben dus vanavond gebeld door KPN , helaas oproep gemist en het is niet mogelijk om ze zelf terug te bellen. Dus maar weer afwachten wanneer ze weer bellen.
Kom op kpn bel nog eens keer!
Vanmorgen KPN gebeld, de 10 werkdagen zijn om. En ja hoor hetzelfde gelul, de afdeling die daar over gaat heeft het te druk. Waarom stuur je dan in godsnaam een SMS dat er binnen 10 werkdagen een oplossing komt. Wat een kutbedrijf. Dus maar weer afwachten. Ik hoop echt dat KPN een dikke schadeclaim aan de broek krijgt.
Beste klant, we werken hard aan de problemen met je mobiele verbinding. Op dit moment onderzoeken we de oorzaak en testen we mogelijke oplossingen. Binnen 10 werkdagen sturen we je een sms met meer info. Sorry dat het even duurt. Bedankt voor je geduld. Groet, KPN
Tja, zolang KPN met zogenaamd 'maatwerk' schermt, kan dit nog maanden en maanden voortduren. Immers kunnen ze nu doen alsof ieder ticket, afzonderlijk op de vergadertafel ligt, en wekenlang uitgepluisd wordt door een team van technisch experts.
Voor de iPhone 11 is de oplossing er al. Dit had dus allang opgelost kunnen zijn. De rest van de toestellen wordt eigenlijk totaal genegeerd.
Werd vanmorgen weer gebeld , ik nam op maar maar door het slechte netwerk werd de verbinding verbroken. Dus dit werkt zo niet. Heb mijn zakelijke nummer vervolgens doorgegeven aan de klantenservice die het naar de persoon zou mailen die het in behandeling heeft en mij dus moet bellen. Zou mij snel terugbellen maar we zijn inmiddels weer bijna weer 2 uur verder en nog steeds geen belletje. Kom op zeg!
Jahoor daar gaan we weer, de 10 werkdagen waren voorbij, ach laten we die klanten weer eens een SMS sturen, duurt iets langer. KPN topbedrijf
Beste klant, we werken hard aan de problemen met je mobiele verbinding. Op dit moment onderzoeken we de oorzaak en testen we mogelijke oplossingen. We zijn weer een paar stappen verder en hebben nog meer tijd nodig. We vragen nog even geduld. Groet, KPN
Ik kreeg inderdaad dezelfde melding, ben ook niet meer gebeld door de technische dienst. Nav de vandaag ontvangen sms , klantenservice wederom gebeld en aangegeven dat het ongelofelijk is dat we zo behandeld worden en ik eis om vandaag nog gebeld te worden. De man beloofde het nogmaals te melden en hij gaf ook aan dat ze het probleem in combinatie met de iphone 11 niet kunnen oplossen ofwel u krijgt een nieuwe iPhone 13 als ze hebben vastgesteld dat het in uw toestel zit. Ik zeg dan kunnen ze dat toch gewoon nu laten weten door mij te bellen? Waarom dan nu weer een sms dat het langer gaat duren? Het is gekmakend en zeer klantonvriendelijk om ons zo te behandelen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.