Skip to main content
Beantwoord

Mobiele data problemen met iPhone 11 en iPhone 12

• July 16, 2024
  • 179 reacties
  • 13665 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

179 reacties

Ruud van Dijk
Deelnemer
  • Deelnemer
  • January 18, 2025

Reageren doen ze vaak wel , maar eer dat  het dan is opgelost 🤔 Ik hoor graag wanneer het dan bij jouw wel is opgelost 😬

• Nieuwkomer
  • January 19, 2025

Bedankt voor deze tip , maar dat wordt mij te ingewikkeld en omslagtig . KPN moet dit gewoon oplossen , links of rechtsom .

<knip>

Natuurlijk moet het gewoon goed opgelost worden door KPN/Apple. Mijn 'oplossing' is maar een voor mij goede work-around zodat ik weer een bruikbare telefoon heb. Ik werd gek van al maanden heel slecht tot geen internet buiten de deur. Steeds maar die E. Ik wilde overstappen naar een ander netwerk, maar wilde eerst testen (met een prepaid e-sim) of het bereik van het andere netwerk wél goed was op mijn telefoon. Tot mijn verbazing was het KPN-netwerk na de installatie van die e-sim daarna steeds redelijk tot goed. Raar maar waar. Kan natuurlijk ook toeval zijn, maar dat denk ik eigenlijk niet. Ik kan in ieder geval weer even vooruit tot het voor iedereen opgelost wordt. Wellicht door een update van Apple?

• Nieuwkomer
  • January 22, 2025

In de maanden juli, augustus en september heel veel hinder ondervonden hiervan. Daarna ging het wat op en af qua bereik en beschikbaarheid van mobiel internet. Sinds een paar dagen is het weer hopeloos. Vrijwel continue geen mobiel internet beschikbaar. Alle bekende dingen geprobeerd; software updaten, uit- en aanzetten, vliegtuigstand aan en uit, etc. Werkt allemaal niet. Hoe staat het met de oplossing?
Ik heb rond de zomer al een ticket laten aanmaken, daar heb ik nooit terugkoppeling op gehad. 

Ruud van Dijk
Deelnemer
  • Deelnemer
  • February 7, 2025

Blijf hoop houden op een goede afloop 👍🏽 Ik heb heel lang getwijfeld of mijn klachten serieus genomen waren en of er daadwerkelijk een vervangend toestel zou worden opgestuurd , maar uiteindelijk is dat afgelopen week alsnog gebeurt na regelmatig contact te hebben onderhouden met KPN en Youfone ( mijn provider ) 

de moraal van het verhaal : meld je probleem , houd contact en hebt geduld