Skip to main content

KPN>

Daar ik via Email ook een factuur krijg van mijn mobiele telefoon wil de factuur via de post niet meer ontvangen.

Bouwbedrijf John Joris.

mobiele telefoon  (...).

via Email vindt ik prima

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Goedemorgen @Jpjj, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb meteen even gekeken bij het 06-nummer dat je hebt doorgegeven. Echter kan ik de papieren factuur niet uitzetten omdat je gebruik maakt het betalen via acceptgiro. De factuur per e-mail is extra, maar ik kan dit dus niet wijzigen zolang je gebruik maakt van acceptgiro. Wil je dit wijzigen naar een automatische incasso? Dan kunnen we de papieren facturen uitzetten voor je. 

Mocht je dus je acceptgiro in automatische incasso willen wijzigen, dan help ik je hier graag bij. Dan heb ik wel wat extra gegevens nodig ter verificatie. Namelijk je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is. Dit kan je allemaal kwijt in je Forum profiel, en bij persoonlijke gegevens. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je of ik dit voor je kan wijzigen!


@Jpjj, ik heb geen reactie meer van je gehad. Kan ik hier nog bij helpen, of wil je het voorlopig eerst zo laten?


Reageer