Skip to main content

Een maand geleden kon ik zeker nog mobiel internetten met mijn Acer Z630. Toen ik maandag jl weer wilde internetten kreeg ik de melding dat ik offline was.

Ik heb mn toestel uit- en aangezet: geen verschil

Simkaart eruit en erin: geen verschil

Netwerk provider opnieuw ingesteld (KPN 4G, later 3G en 2G geprobeerd): geen verschil

Ik zie geen icoon van H+ of 4G. Wel de 4 streepjes van het netwerk en ik kan wel bellen.

Ik heb helaas geen ander toestel waar ik mijn simkaart in kan doen.

Kan het een instelling in mijn dashboard bij mijnkpn zijn? Moet ik ergens op jullie kpn site iets aanzetten?

Hoi svdhorst, welkom op het forum! Ik verwacht dat je mobiele data uit hebt staan. Dit kun je als volgt weer aanzetten op jouw toestel:

 

HOE ZET JE MOBIELE DATA AAN OP ACER LIQUID Z630

Om dit te doen, moet je met de meldingsbalk naar beneden gaan. Als je zover bent, ga je naar Snelle instellingen . Je zult dan verschillende functietoetsen vinden waarmee je veel dingen kunt activeren en deactiveren. Om mobiel datagebruik aan te zetten, klik je op het pictogram voor mobiel datagebruik, dat wordt weergegeven door twee pijlen. Is dat allemaal gelukt, dan zie je 3G of 4G staan naast de netwerkindicator boven aan het Acer Liquid Z630-scherm.

Bron