Skip to main content

Hallo,

 

Zoals in de titel staat kan ik via mijn mobiele hotspot geen verbinding maken met Steam, Battlenet, Windscibe VPN, Spotify… 

Een maandje geleden kon dit nog wel.

 

Mvg

Itamar

Hallo @NLItamar 

Via welke mobiele hotspot probeer je verbinding te maken?

 


Hallo @JanD 

 

Ik verbindt mijn laptop via de hotspot van mijn (telefoon) sony xz premium.

Browsen op het internet is geen probleem, snelheid is ook geen probleem.


Hi @NLItamar, welkom op het forum. 

Ik heb hier ook geprobeerd, in dit geval met Spotify. Dat hoort te werken, hier is dus wel iets anders aan de hand. Kom je op andere sites en apps wel op het internet? Heb je nog wel genoeg Mb's in je bundel? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Hallo @Alex_P , dank

 

Op de pc kan ik via de hotspot van mijn telefoon op meerdere sites, geen probleem daar. Andere apps zoals windows 10 mail app werken ook en syncen normaal. 

Ik heb genoeg Mb's, op het moment 300 gb en normaal 100 gb.

Mijn profiel is aangevuld :)

Mvg

Itamar


Ik zie geen gekke dingen. Doe je dit via een VPN? Ik bespeurde net het woordje VPN in je eerdere post.


@NLItamar, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


@Alex_P 

excuus voor het laat reageren.

Nee ik doe dit niet via een vpn, ik probeerde dat te doen in de hoop dat het werkte.


Geen probleem. Ik kan dit echter niet plaatsen, wat gebeurt er als je je simkaart in een ander toestel stopt en daarmee een hot spot opzet? Werkt het dan ook niet?