Skip to main content

Elke x als k mijn hotspot aanzet valt mijn internet uit en kan k niks meer. K moet dan mn telefoon opnieuw opstarten en heb dan kort internet. Zodra ik mn hotspot aanzet valt het weer weg. Heb onbeperkt internet dus daar kan het niet aan liggen. Enig idee wat k moet doen? Gr mark

Hallo @Mark fousert als je je mobiel via een USB-kabel aan je computer koppelt en dan de USB-tethering activeert gaat het dan ook fout?

Heb je je mobiel bij het activeren van de hotspot wel op 4G staan en niet op wifi?

 


@JanD zit blijkbaar over mijn bundel heen van onbeperkt internet. Ze kunnen/willen niks doen hieraan. Destemeer een rede om naar een andere provider te gaan


Hallo @Mark fousert , je kunt toch steeds data bijbestellen bij onbeperkt, of zie ik dat verkeerd?

Want zelf heb ik dat pakket niet.

 


@JanD dat zou ik dus ook denken. Kan het wel aanvragen maar het wordt niet bijgevoegd. 


Hoi @Mark fousert, welkom. 

Wat lastig dat jouw hotspot steeds uit valt. Ik begrijp dat het niet aan de hoeveelheid data ligt maar dat dit dus elke keer gebeurt, ook als jouw dag bundel nog niet is verbruikt (maar zoals @JanD al aan geeft, je natuurlijk onbeperkt bij kan vullen).Dit klinkt voor mij als een probleem met het toestel, zou je jouw simkaart eens in een ander toestel kunnen testen?Â