Skip to main content

Beste KPN,

 

In onze wijk is het mobiel netwerk van KPN al jaren belabberd. Nu ik zojuist 3x ben gebeld door iemand en ik drie keer geen ontvangst had (ik kon de telefoon wel opnemen maar ik hoorde weer eens niets van wat degene aan de andere kant van de lijn zei) is de maat vol. Ik overweeg over te stappen naar een andere mobiele provider die er wel voor zorgt dat ik bereik heb in onze wijk, maar voor ik die stap zet wil ik eerst zeker weten dat KPN niets meer voor mij (mijn gezinsleden en onze buurt) kan beteken. Graag contact hierover, het zou mooi zijn als wij bij KPN klant kunnen blijven…

 

Groeten,

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Weitmühle, welkom bij ons op het forum. Als de verbinding slecht is zijn gesprekken niet fijn natuurlijk. Je bent niet de enige die dat merkt begrijp ik? Heb je dit alleen in jouw eigen buurt, of merk je het ook op andere locaties?

Naast wat je in je bericht zegt weet ik niet meer, ik heb geen gegevens van je. Je kunt jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.

Je kunt ook kijken naar Wifi bellen, daarmee kan je mobiel bellen en sms’en via je vaste verbinding: Mobiel bellen via wifi. Daarmee kan je in ieder geval in huis een betere verbinding krijgen.


Hoi Jasper, dat klopt, ik ben niet de enige in onze wijk die dit probleem heeft. Sterker nog, het probleem schijnt ook bij KPN al lang bekend te zijn (men zegt dat het een kwestie is van de oude zendmast vervangen. 

Ik heb mijn forumprofiel gevuld. Als ik met een boot een km op zee ga, heb ik beter ontvangst dan in onze achtertuin. Bellen via wifi deed ik al maar lost het probleem niet altijd op.  ☹️

Kortom, als je meer voor ons kunt betekenen, hoor ik het graag!

 

Groeten,

Weitmuhle


Met het adres en het 06-nummer op je profiel kom ik geen KPN abonnement tegen @Weitmühle, daardoor kan ik er nog niets over zien. Gaat het wel om een KPN abonnement? Als dat zo is, zou je de gegevens dan controleren voor de zekerheid?

Als het niet om een KPN abonnement gaat, maar een andere provider die het KPN netwerk gebruikt kan je de vraag het stellen aan jouw eigen provider. Zij hebben een eigen ingang bij de partij die het netwerk beheert. Wij kunnen alleen contact met hen zoeken voor KPN abonnementen.