Skip to main content
Beantwoord

Mobiele netwerk valt weg na enkele minuten op iPhone 13

• July 10, 2025
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Sinds een week valt mijn mobiele netwerk telkens weg op mijn iphone 13. Dit gebeurt met name wanneer ik tegelijk de wifi aan heb staan, maar ook als mijn telefoon niet verbonden is met de wifi. Daarnaast werkt mijn hotspot ook niet meer. De enige manier om de verbinding te herstellen is om mijn telefoon opnieuw op te starten, maar dan valt het netwerk na enkele minuten weer weg. Ik heb de netwerkinstellingen al herstelt, maar dit heeft niet geholpen. 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hmmm, dan heb ik zo ook even geen ideeën meer. Ik raad je dan voor nu aan om contact op te nemen met mijn telefonische collega's zodat er een melding aangemaakt kan worden voor de technische afdeling. Zij kunnen kijken of er inhoudelijk dingen met je aansluiting of instellingen aan onze kant niet helemaal lekker lopen. Dat gaat dan vooral om het wegvallen van het mobiele netwerk. Hopelijk wordt dat dan opgelost. En als de hotspot daarna nog problemen geeft kunnen we daar verder naar kijken. Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

4 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 14, 2025

Hoi ​@Bas Hagen, welkom hier! Heb je dit overal, of alleen op bepaalde plekken? Als je het alleen op bepaalde plekken hebt, dan kan het aan het mobiele bereik daar liggen. Maar, als je dit altijd hebt, dan klinkt het mij meer in de ogen als een probleem rondom of met  je toestel. 

Netwerkinstellingen herstellen hielp niet lees ik, en het herstarten van je telefoon helpt alleen tijdelijk. Gebruik je een fysieke simkaart, of een e-sim? Bij een fysieke, heb je die al eens verwijderd en terug gestopt? Dan kan ook helpen. Bij een e-sim, verwijder en herinstalleer hem eens en kijk of het daar beter van wordt. Herinstalleren doe je via de MijnKPN app.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2025

Hoi Erik, ik gebruik een e-sim. het opnieuw installeren van de e-sim heeft het probleem niet verholpen. Ik heb ook opgemerkt dat mijn hotspot wel werkt op mijn windows laptop en niet op mijn ipad.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 17, 2025

Hoi ​@Erik van KPN , ik gebruik een e-sim. het opnieuw installeren van de e-sim heeft het probleem niet verholpen. Ik heb ook opgemerkt dat mijn hotspot wel werkt op mijn windows laptop en niet op mijn ipad.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2025

Hmmm, dan heb ik zo ook even geen ideeën meer. Ik raad je dan voor nu aan om contact op te nemen met mijn telefonische collega's zodat er een melding aangemaakt kan worden voor de technische afdeling. Zij kunnen kijken of er inhoudelijk dingen met je aansluiting of instellingen aan onze kant niet helemaal lekker lopen. Dat gaat dan vooral om het wegvallen van het mobiele netwerk. Hopelijk wordt dat dan opgelost. En als de hotspot daarna nog problemen geeft kunnen we daar verder naar kijken. Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Â