Skip to main content

Ik krijg geen telefoontjes of smsjes meer binnen sinds oktober 2022

Hallo @Tjisse Slagman , kan je ook zelf niet meer bellen of smsjes versturen?

Is het soms een prepaid nummer? Dan moet je zelf regelmatig (minstens 1x per zes maanden) gebruik maken van het tegoed, anders wordt het nummer eerst ‘bevroren’ en dan uiteindelijk (na 90 dagen) opgeheven.


Ik kan zelf ook niet bellen of smsjes versturen.
Wat moet ik doen om het weer te laten werken?


Duidelijk @Tjisse Slagman , maar wat is het antwoord op mijn andere vraag?

Als het een prepaid nummer is, dan is het vrijwel zeker dat het nummer is opgeheven. Je moet zelf regelmatig (minstens 1x per zes maanden) gebruik maken van het tegoed, anders wordt het nummer na die periode eerst ‘bevroren’ en dan uiteindelijk (na 90 dagen) opgeheven. Dat is onherstelbaar en je zal dan een nieuw prepaid kaartje (met nieuw nummer) moeten kopen.


Hoi @Tjisse Slagman, welkom hier. 

Klinkt voor mij ook als een prepaid aansluiting. Die wordt na 6 maanden bevroren. Dan heb je nog 90 dagen om op te waarderen, doe je dat niet, dan wordt het nummer inactief. 

Mag ik voor de zekerheid nog eens meekijken. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Verwijdert


@Tjisse Slagman , het was niet de bedoeling jou gegevens hier openbaar te zetten. Als je ze invult in jou profiel dan zijn ze alleen voor de moderatoren zichtbaar, maar niet voor iedereen.


Waar moet ik het invullen bij mijn profiel?


Het beste kun je alles invullen waar (Prive) achter staat. Dan hebben die mods alle informatie, die ze nodig hebben - en dat is ook alleen maar voor hun zichtbaar.


Profiel:

https://forum.kpn.com/settings/profile

 


@Tjisse Slagman, ik heb nog geen gegevens. Je mag onder klantnummer mobiel jouw nummer toevoegen. Mocht het prepaid gaan, dan ook graag het simkaartnummer toevoegen. 


Is er momenteel al progres gemaakt?


Ik denk het niet, maar na jouw seintje dat je de gegevens nu hebt geplaatst kan @Bart_Z  daarmee maandag weer verder.


@Tjisse Slagman, ik heb gekeken, je hebt jouw prepaidnummer te lang niet gebruikt, 9 maanden dus. En dan wordt deze geblokkeerd en vervalt het nummer zoals RBxx ook al had aangegeven. 

Nummer is ook niet meer terug te krijgen.Â