Skip to main content

In het overzicht op MijnKpn onder ‘mijn voordelen per product’ staan twee mobiele nummers die niet van mij zijn, maar van de vorige bewoners van mijn huidige adres. Ik krijg ook mails over dat hun voordelen aflopen etc. Hoe kan ik dit aanpassen? Moet ik die mensen benaderen om te vragen of ze hun adresgegevens wijzigen bij KPN? Klinkt niet heel AVG allemaal..

Moet ik die mensen benaderen om te vragen of ze hun adresgegevens wijzigen bij KPN?

Ondanks dat je natuurlijk zooo je mobiel naar een ander adres mee kan nemen vermoed ik dat zij toch éven vergeten zijn om voor hun mobiele contracten hun verhuizing aan kpn door te geven. Je kunt ze dus vragen dit natuurlijk alsnog te doen.


Hoi @Cin94, welkom op ons forum!
Uiteraard is dit niet de bedoeling! Ik zet dit graag even voor je door naar mijn collega's achter de schermen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hi @Thomas! Dat zou fijn zijn! Ik heb gegevens ingevuld, hopelijk voldoende? Hoor het anders wel


Bedankt voor je gegevens @Cin94, kun je in het profiel nog het nummer/de nummers toevoegen die je ziet staan?
Je kunt dit kwijt in het “persoonlijke opmerkingen” veld op je profiel


Check ✅


Top, ik ga er meteen even achteraan!
Bedankt voor het melden!