Skip to main content
Beantwoord

Mobiele telefoon in Brazilie verloren

• October 8, 2024
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik woon in Brazilie. Mobiele telefoon verloren. reeds geblokkeerd. Machtiging autom. afschrijving reeds geblokkeerd.

Admin: eigen topic voor de vraag aangemaakt & klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Natalman123 ,

Vervelend. Goed dat je de simkaart meteen hebt geblokkeerd. 

Bereikbaar blijven? Vraag na blokkade telefonisch direct een nieuwe simkaart aan.

Heb je geen MijnKPN? Bel dan gratis naar onze Klantenservice om je simkaart te laten blokkeren. Bellen kan ook vanuit het buitenland. Je betaalt het tarief voor bellen in het buitenland. 
Onze klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Vanuit het buitenland: 

Bron: 

https://www.kpn.com/service/mobiel/verlies-diefstal.htm#/

Waf betreft de automatische machtiging: Gaat het om een lopend abonnement? Dan is blokkeren van de incasso zeker niet handig. Het abonnement loopt namelijk gewoon door zolang je het niet opgezegd hebt. Wil je opzeggen? Dat kan (mits contractvrij) via het hierboven getoonde nummer. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 8, 2024

Hallo @Natalman123 ,

Vervelend. Goed dat je de simkaart meteen hebt geblokkeerd. 

Bereikbaar blijven? Vraag na blokkade telefonisch direct een nieuwe simkaart aan.

Heb je geen MijnKPN? Bel dan gratis naar onze Klantenservice om je simkaart te laten blokkeren. Bellen kan ook vanuit het buitenland. Je betaalt het tarief voor bellen in het buitenland. 
Onze klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Vanuit het buitenland: 

Bron: 

https://www.kpn.com/service/mobiel/verlies-diefstal.htm#/

Waf betreft de automatische machtiging: Gaat het om een lopend abonnement? Dan is blokkeren van de incasso zeker niet handig. Het abonnement loopt namelijk gewoon door zolang je het niet opgezegd hebt. Wil je opzeggen? Dat kan (mits contractvrij) via het hierboven getoonde nummer. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2024

bedankt voor je antwoord. Ik kan niet bellen, want ben telefoon 2 maanden geleden verloren. Nummer laten blokkeren. Is toch normaal dat ik mijn incasso geblokkeerd heb, betaal al 2 maanden voor iets wat ik niet meer gebruik. Heb reeds opgezegd. Was ook raar, want kon mijn adres hier in Brazilie niet opgeven. Woon hier ruim een jaar nu. Moest mijn "oude" adres is Nederland opgeven!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2025

Heb al 4 x geprobeerd abonnement op te zeggen. Toch blijft KPN facturen sturen. Telefoon in augustus 2024 geblokkeerd. Dus ik gebruik het nummer al een half jaar niet meer. Gaarne zsm dit oplossen en geen facturen of herinneringen meer sturen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2025

Willen jullie aub stoppen met sturen van facturen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 6, 2025

Totdat het abonnement opgezegd is zal de facturatie automatisch doorlopen. Als bellen vanuit daar niet lukt dan kun je ons ook een berichtje sturen via X of Facebook om te vragen of de opzegging via die weg geregeld kan worden. 

Hopelijk is het dan snel geregeld!