Skip to main content

Mijn mobiele telefoon is gestolen, ik heb mijn simkaart geblokkeerd. Wat is nu wijsheid? Eerst een nieuwe telefoon aanschaffen en dan een nieuwe simkaart aanvragen? Ik wil namelijk gewoon het abonnemet houden bij KPN wat ik nu heb

Inloggen bij Google of Apple en je inlogsessie van je telefoon beëindigen. Je kan uiteindelijk ook een e-sim aanvragen. 


weet toch niet wat voor simkaart ik moet hebben als ik nog geen andere telefoon heb?

 


weet toch niet wat voor simkaart ik moet hebben als ik nog geen andere telefoon heb?

Nee, dan kan je wel een fysieke aanvragen. 


De fysieke simkaart kan je uitdrukken op alle formaten: 

Standaard (niet in gebruik met smartphone)

Micro

Nano

Verder is een fysieke sim ook nodig om de activatie sms (code) voor e-sim te ontvangen.

Het fijnst vind ik zelf om voor een simkaart even een kpn winkel binnen te gaan. Dan heb je zo een nieuwe. Als je abonnement verlengbaar is kan je ook een lening nemen voor een nieuwe telefoon. Zit je nog in de eerste 9 of 21 maanden dan zul je de telefoon zelf direct helemaal moeten betalen.

Nota Bene: in kpn winkels zijn alleen telefoons te koop met een verkoopwaarde tot € 650,--.

Online: simkaart aanvragen/vervangen en informatie over de 3-in-1 simkaart.


Hallo @Jacqueline Aarnoudse, de KPN simkaart is zoals al wordt aangegeven een 3 in 1. Zo heb je altijd het juiste formaat voor elke telefoon. Afhankelijk van of je al buiten contract bent, kun je dan direct een nieuw abonnement in combinatie met telefoon kiezen. Je kunt ook een los toestel kopen in de KPN winkel maar ook in oa MediaMarkt natuurlijk.Â