Skip to main content
Beantwoord

Mobiele telefoon is volledig vast gelopen

• April 17, 2025
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Sinds vanmorgen doet mijn mobiel helemaal niks meer.

Wilde een pagina afsluiten en toen liep hij vast.

Ik kan nu helemaal niks meer

iemand een idee hoe dit op te lossen

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

ik heb mijn simkaartje er vanmorgen ook ff uitgehaald.

alleen ik kan er nu niet meer in met mijn code

ik kan helemaal niks

Hoi ​@Nacho 

Het is handiger als er iemand met je mee kijkt, om te zien wat er nu aan de hand is met jouw Samsung Galaxy S24.

Ga langs een Samsung Service Center bij jouw in de buurt, daar werken alleen medewerkers die alles afweten van de producten die Samsung uitbrengt, en jouw hierbij het beste kunnen helpen.
Klik op de volgende link, om te zien waar zo’n service center zit: Samsung Service Centers

Zit er niet direct één van deze service centers bij jouw in de buurt, scrol dan op dezelfde pagina naar beneden tot de landkaart van Nederland, daarnaast kun je zoeken naar de dichtstbijzijnde locatie via de Service Locator.

Maar je kunt uiteraard en vanzelfsprekend ook langsgaan bij een KPN Winkel bij jouw in de buurt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 17, 2025

Beste ​@Nacho welk merk en type telefoon heb je met welke Android versie?

Heb je nog garantie?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

Ik heb de Samsung s24

Ik heb deze telefoon in oktober gekocht

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 17, 2025

OK ​@Nacho ,

Hoe kan ik een Samsung S24 geforceerd opnieuw opstarten?

De Samsung Galaxy S24 is ingeschakeld. Als je apparaat vastgelopen is, kun je het geforceerd opnieuw opstarten. Houd hiervoor de zijknop en de volume-omlaagknop tegelijkertijd ingedrukt totdat het apparaat opnieuw opstart.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

ik kan helemaal niks

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

ik kan helemaal niks

Hoi ​@Nacho 

Het is handiger als er iemand met je mee kijkt, om te zien wat er nu aan de hand is met jouw Samsung Galaxy S24.

Ga langs een Samsung Service Center bij jouw in de buurt, daar werken alleen medewerkers die alles afweten van de producten die Samsung uitbrengt, en jouw hierbij het beste kunnen helpen.
Klik op de volgende link, om te zien waar zo’n service center zit: Samsung Service Centers

Zit er niet direct één van deze service centers bij jouw in de buurt, scrol dan op dezelfde pagina naar beneden tot de landkaart van Nederland, daarnaast kun je zoeken naar de dichtstbijzijnde locatie via de Service Locator.

Maar je kunt uiteraard en vanzelfsprekend ook langsgaan bij een KPN Winkel bij jouw in de buurt.