Skip to main content

Mijn mobiel springt steeds op 4G sinds gisteravond, heb de WiFi en de telefoon al uitgehad

Ā 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Wollyduiven,Ā 

Welkom op ons Forum. Je geeft aan dat je toestel overschakelt naar 4G, kan ik hieruit opmaken dat dat niet je bedoeling is, en dat je enkel via Wifi verbonden wilt blijven? In dat geval raad ik je aan om, op het moment dat je verbonden bent met je Wifi netwerk, de mobiele gegevens uit te zetten via de instellingen van je toestel. Zo voorkom je dat je toestel verbinding via mobiel internet gaat verbinden.Ā 

Werkt je Wifi verbinding niet optimaal, dan is datĀ gelukkig vaak eenvoudig te verhelpen. Ik raad je aan om je Wifi verbinding te verbeteren met de Wifi Manager Servicetool. Deze Servicetool analyseert en optimaliseert de Wifi verbinding.Ā Het is van belang dat je de Wifi Manager minimaal twee keer achter elkaar doorloopt. De Wifi Manager Servicetool kan dan namelijk constateren of de verbeteringen voldoende effect hebben gehad.Ā 

Lukt het zo verder? Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, of als ik je verkeerd begrepen heb, geef het dan gerust aan.Ā 


Reageer