Skip to main content

Ik mag mijn abonnement verlengen, maar ik neem altijd een nieuwe telefoon erbij. Meestal pas ik dan ook andere dingen aan zoals me MB ect. Nu is mijn vraag hoe doe ik dat met Spotify? Moet ik dan tijdens het bestellen van mijn mobiel weer Spotify opnieuw aanvinken? Omdat ik ook andere dingen heb aangepast of blijft dat standaard staan?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @manondv ,

Ik adviseer jou om Spotify gewoon aan te vinken. Daarnaast zou ik gewoon alles aanvinken wat je wilt afnemen bij KPN. Want dan zie je in het totaal besteloverzicht het complete plaatje staan. 

Bovendien heb je met de KPN Hussel abonnementen een korting op b.v. Spotify. Als je dan Geen Fox Sports , Pluspakket, Netflix of Film 1 zou nemen, dan loop je die 5 euro korting mis.

 

 

Hieronder de uitleg van de huidige KPN Hussel abonnementen in combinatie met bv Spotify:  

 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 


Hey @manondv. Welkom op het KPN Forum. Leuk dat je hier de community een vraag stelt. Wanneer je je mobiele abonnement verlengt (vernieuwt) ga je een nieuwe overeenkomst aan. Je legt opnieuw vast voor een x-periode wat je bij ons wilt afnemen. Wil je weer gebruik maken van Spotify? Dan leg je dat op je nieuwe mobiele overeenkomst vast. Dus vergeet niet bij het verlengen de Extra optie Spotify aan te vinken :)

Of neem Spotify af via je vaste Internet, Tv en bellen abonnement (zie post Noordzee)


Hoi @manondv ,

Ik adviseer jou om Spotify gewoon aan te vinken. Daarnaast zou ik gewoon alles aanvinken wat je wilt afnemen bij KPN. Want dan zie je in het totaal besteloverzicht het complete plaatje staan. 

Bovendien heb je met de KPN Hussel abonnementen een korting op b.v. Spotify. Als je dan Geen Fox Sports , Pluspakket, Netflix of Film 1 zou nemen, dan loop je die 5 euro korting mis.

 

 

 

@manondv 

Is het gelukt?  Heb je ook de korting van 5 euro te pakken?  


Hoi @manondv ,

Ik adviseer jou om Spotify gewoon aan te vinken. Daarnaast zou ik gewoon alles aanvinken wat je wilt afnemen bij KPN. Want dan zie je in het totaal besteloverzicht het complete plaatje staan. 

Bovendien heb je met de KPN Hussel abonnementen een korting op b.v. Spotify. Als je dan Geen Fox Sports , Pluspakket, Netflix of Film 1 zou nemen, dan loop je die 5 euro korting mis.

 

 

 

@manondv

Is het gelukt?  Heb je ook de korting van 5 euro te pakken?  

 


Super bedankt!!!


Graag gedaan.👍


Graag gedaan, @manondv. Je hebt geen vragen meer? Dan sluit ik je topic. Leuk dat je gebruik maakte van de KPN community. We zien je graag nog eens :)


Reageer