Skip to main content
Geachte bevoegde KPN Medewerker , ik ben mijn mobiele telefoon rond 17.00 uur verloren vandaag , en ik kan hem niet blokkeren omdat ik geen sms met de ID code kan ontvangen , mijn mobiel nummer is *** mijn andere codes geef ik nu maar niet ( de SIM ) want dan worden de problemen misschien nog groter , bedankt voor het tijdelijk afsluiten . L.M. van Bunningen , Maastricht . graag hoor ik van u hoe het verder moet gaan , morgen om 10 uur ga ik naar de plaatselijke KPN winkel , Bert van Bunningen .



Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @mobielkwijt, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer? Alleen dan mag ik de simkaart blokkeren. Het is het snelst als je met een ander toestel belt naar 0800-0402, zodat we dit meteen kunnen doen. Het forum is niet per se de beste plek om dit te regelen 😉.
dag Marcia , dank voor je reactie , mijn postcode en huisnummer zijn *** , ik zal je laten weten hoe het verder is gegaan , mijn vriendelijke groet , Bert van Bunningen .



Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen


een andere telefoon is op het ogenblik niet bij de hannd , vandaar deze mails , tot spoedig , Bert vB .
Ha Bert, bij dezen is de simkaart geblokkeerd. Let je er wel op dat je niet meer persoonlijke gegevens openbaar post? Dit is voor iedereen inzichtelijk namelijk 😉. Ik heb ze verwijderd en opgeslagen in je forumprofiel. Begrijp ik goed dat je een nieuwe simkaart in de winkel gaat halen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.
dag marcia , de telefoon is gevonden in restaurant boslust , voortreffelijke tent , daar moet iedereen eens gaan eten . Bert van Bunningen .
dat is in Utrecht , vB .
Top dat je je telefoon weer terug hebt. Is je sim alweer gedeblokkeerd? Mss dat @Marcia_ dat ook voor je kan doen.



ps leg jij je telefoon ook gewoon op tafel in een restaurant? Ik zie dat zó vaak. De mijne zit gewoon in mijn zak. Gaat ie vanzelf weer mee als ik de zaak verlaat. En niemand hoeft te zien dat ik er één heb en welke.
Yes, bij dezen de telefoon gedeblokkeerd! Zet je het toestel even uit en aan? Dan moet 'ie het weer doen.