Skip to main content

 

Klopt het dus dat ik niet de enigste ben met een waardeloze 5G snelheid ?

Daar waar KPN beloofd een razendsnel netwerk te hebben via mobile data !

Wat een aanfluiting, na dik 12 jaar bij KPN te hebben gezeten en eigenlijk altijd wel wat te hebben gehad aan gezeik of van het kastje naar de muur gestuurd te worden zijn wij inmiddels overgestapt naar ZIGGO !

Met een internet verbinding van 24 MBIT op huis adres en al 6 jaar betalen voor 100MBIT.

Nu stappen we ook over in november naar ZIGGO met onze mobiel abonnement omdat het zo slecht is, het is gewoon ronduit absurd.

KPN is niet meer wat het geweest is en omdat ze zich zelf beschouwen als het grootste netwerk van Nederland doen ze helemaal niks voor bestaande klanten of problemen.

Het is echt belachelijk dat ZIGGO wel 300mbit op mijn huisadres kan leveren wat ook over de zelfde koperdraad gaat als KPN.

Data verbindingen van vrienden en collegas op 4G van ruim 200mbit en 5g zelfs 300mbit heb mijn laatst lopende telefoon abonnement van kpn met een data snelheid van nog geen 40mbit 5G en dan heb ik het nog geen eens  over de upload snelheid.

Maar om ons stil te houden krijgen we gratis 3 maanden 25GB bundel erbij !!! 

Wat heb je daar aan als je nog geen eens normaal kan internetten laat staan een film of serie kijken.

 

KPN is een aanfluiting en is zelf zo corrupt dat ze hun klanten op een slinkse wijzen meer geld van je afpakken dan dat ze service en kwaliteit aanbieden.

Ik ben blij dat mijn telefoon abonnement bijna voorbij is want ZIGGO neemt het vanzelf over (afgesproken) en dan ben ik verlost van deze waardeloze provider voor altijd.

En van je klanten moet je het hebben maar ik zal nooit en te nimmer aan vrienden en collegas kpn aanraden.

R I P kpn 

Nou bedankt voor de medeling. En wat je verbinding thuis betreft je krijgt wat ze zeggen.  Het staat allemaal zwart op wit. Klopt het niet dan trek je aan de bel. Zo simpel is het. Mobiele dataverkeer is gevoelig voor omgevingsfactoren.  Ik heb in huis zo rond de 30 en buiten is het afhankelijk van waar ik sta rond de 200. Dat je de techniek van Ziggo met Kpn vergelijkt geeft eigenlijk al aan dat je er geen verstand van hebt. Dus ik denk dat je iets te hard blaast. Uiteraard wens ik je een fantastische Ziggotijd toe.


Dan ben je niet de enigste meerder locaties speed testen gedaan 5G data niet meer dan 40mbs netjes netjes en daar betaal je dik 50 euro p/m voor !!! 


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


@Robert078 Welkom op het forum. Jammer dat onze diensten dan niet aansluiten bij je wensen op dit moment en dat je ons gaat verlaten. Ik moet wel aangeven dat ik mij absoluut niet kan vinden dat je ons schets als corrupt en slinks. Binnen de mogelijkheden die er zijn zullen we altijd ons best doen om onze diensten zo goed mogelijk aan je wensen te laten voldoen.

We leveren zoals Joep al aangeeft onze diensten niet over het netwerk van Ziggo en dan kunnen er inderdaad verschillen zijn in de snelheden die beide aanbieders kunnen aanbieden afhankelijk van de aanwezige infrastructuur. Dat is ook van toepassing op het mobiele netwerk en de te behalen snelheden zijn afhankelijk van omgevingsfactoren. 

Nogmaals jammer dat je ons gaat verlaten en bedankt voor jouw feedback!