Skip to main content

Hoi hoi..

Bij een search van het forum en de Kpn website kon ik de fair use policy niet zo snel vinden. Heeft iemand misschien een link?

​​​​​In mijn geval betreft het met name de term unlimited, momenteel..En zijn er nog veranderingen geweest afgelopen jaar?

Ow lol scroll ik naar beneden.. staat er kennisbank.. even verder kijken dus

En al sinds mn 16e plus minus klant geweest, nooit een nieuw toestel ontvangen, is er wellicht nog een iphone over?

 

IPhone over? Op shop.kpn.com kan je verschillende abonnementen bekijken welke i.c.m. een abonnement kunnen worden afgesloten. KPN is een bedrijf waar je klant van bent en diensten levert. Het is geen organisatie waar je lid van bent en eens in de zoveel tijd iets van krijgt. (Exclusief de kadootjes te vinden op kpn.com/kado)


Als je het mij vraagt is het beter om alleen standaard philips toestelen op het netwerk te hebben.. inplaats van een verscheidenheid aan verschillende toestellen, Met ieder zo hun euhm voor en nadelen.

Moet inderdaad even kijken bij abo verlengen misschien..


philips toestellen? 

 

en ik koop ook al sinds mijn 16e melk bij de appie, nog nooit een mok van ze gehad, moet ik gewoon voor betalen, gek he ;-)

 

en als je de eigenschappen van een unlimited abo bekijkt, vind je volgens mij alle antwoorden op vragen die je zou kunnen hebben


philips toestellen? 

 

en ik koop ook al sinds mijn 16e melk bij de appie, nog nooit een mok van ze gehad, moet ik gewoon voor betalen, gek he ;-)

 

en als je de eigenschappen van een unlimited abo bekijkt, vind je volgens mij alle antwoorden op vragen die je zou kunnen hebben

Zaanse Hoeve mok zou wel cool zijn 😎 


Ik heb ooit wel een mok van KPN gehad, zie mijn profielfoto 😎


Ik heb ooit een mok van Telfort gehad, helaas een keer gesneuveld.


Als je het mij vraagt is het beter om alleen standaard philips toestelen op het netwerk te hebben.. inplaats van een verscheidenheid aan verschillende toestellen, Met ieder zo hun euhm voor en nadelen.

Moet inderdaad even kijken bij abo verlengen misschien..

Hallo @tjan ,

Philips heeft geen mobiele telefoons, maar er is keus genoeg met andere merken. En dat in verschillende prijsklassen. 
 

Je ziet hier de verschillende opties:
https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons/?icid=quicktile2

Vind je de keuze lastig? Dan is het wellicht een idee om naar een KPN-winkel te stappen. Daar kunnen verkopers je helpen met het uitzoeken en ze kunnen dan meteen de verlenging voor jou regelen. 
(of je belt naar 0800-0402, maar in jouw situatie zou ik naar de KPN-winkel gaan.)

 


Philips heeft geen mobiele telefoons, maar er is keus genoeg met andere merken. En dat in verschillende prijsklassen

Hallo @Noordzee ik heb nog een echte Philips mobiel gehad eind vorige eeuw en ging daar mee ‘wappen’ was zo door mijn beltegoed heen😎

Nu weer on-topic.


Een mok is wel verdomd handig, wanneer krijg ik die? Meer dan 25 jarige jubileum inmiddels (:


Als je het mij vraagt is het beter om alleen standaard philips toestelen op het netwerk te hebben.. inplaats van een verscheidenheid aan verschillende toestellen, Met ieder zo hun euhm voor en nadelen.

Moet inderdaad even kijken bij abo verlengen misschien..

Hallo @tjan ,

Philips heeft geen mobiele telefoons, maar er is keus genoeg met andere merken. En dat in verschillende prijsklassen. 
 

Je ziet hier de verschillende opties:
https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons/?icid=quicktile2

Vind je de keuze lastig? Dan is het wellicht een idee om naar een KPN-winkel te stappen. Daar kunnen verkopers je helpen met het uitzoeken en ze kunnen dan meteen de verlenging voor jou regelen. 
(of je belt naar 0800-0402, maar in jouw situatie zou ik naar de KPN-winkel gaan.)

 

@tjan 

Ben je al naar de KPN-winkel geweest? 

 


Daar kom ik hopelijk nog wel een keer aan toe.. ben helaas gewond geraakt en dus minder mobiel.. :/


Daar kom ik hopelijk nog wel een keer aan toe.. ben helaas gewond geraakt en dus minder mobiel.. :/

Beterschap gewenst @tjan 


Daar kom ik hopelijk nog wel een keer aan toe.. ben helaas gewond geraakt en dus minder mobiel.. :/

Beterschap ! 


Dank u😇🤍

 

En tja ben hellaas op het punt dat mijn telefoon nog ontworpen moet worden of herondekt…

 

Grtjes


Hoi @tjan, goed om te zien dat er al zo'n boel tips en suggesties gedeeld zijn hier in jouw topic 😊 Voor wat betreft verlengen denk ik inderdaad ook dat je het beste even langs een KPN Winkel kan gaan, zo gauw dat weer een optie voor je is. Alle info over Unlimited vind je in dit Kennisbank artikel: 

 

Wat ontzettend rot dat je in de lappenmand zit, veel beterschap toegewenst! Ik zal eens kijken wat ik voor je kan regelen wat die mok betreft 😉 Vul je je forumprofiel voor me in?


@Alexandra Hey hey dat is lief!

Aangevuld..

 

Groetjes


@tjan Top, dankjewel 🙂 Ik kom hier nog op terug!

Ik zie trouwens dat je mobiele abonnement (nog) op een ander adres geregistreerd staat. Kan het zijn dat je intussen een keer verhuisd bent? Zo ja, je kunt het adres aanpassen in MijnKPN.