Skip to main content

Dag, ik vind nergens antwoord op deze vraag. KPN zegt in de reclames dat de 4G verbinding van je apple watch ook werkt als je telefoon leeg of onbereikbaar is (kwijt of gestolen bijv). De roze vrienden zeggen dat je telefoon bereikbaar moet zijn maar dat je hem niet bij je hoeft te hebben. Is dit een verschil tussen beide partijen of heeft een van beide een foutje gemaakt ?

Ik ben (heel erg helaas) overgestapt naar de roze vrienden omdat die een tijdje geleden wel al multisim hadden voordat KPN dat had. Maar multisim voegt niet veel toe als mijn smartphone aan moet blijven, dus als dat bij KPN niet hoeft kom ik heel erg snel weer terug!

Hallo @voeah ,

Bij KPN is dat niet nodig. 
 

Voordelen KPN Multisim

Tijdens het sporten

  • Laat je telefoon thuis of in je kluisje als je gaat sporten
  • Altijd verbonden met het mobiele netwerk als je gaat hardlopen of fietsen
  • Deel je live locatie en track activiteiten alleen met je smartwatch

Altijd verbonden met Multisim

  • Mobiel leeg? Met Multisim blijft je smartwatch verbonden met het mobiele netwerk
  • Mobiel kapot of gestolen? Geen zorgen! Je bent gewoon bereikbaar met je smartwatch
  • Ongeval, de weg kwijt of slecht weer? Deel je locatie of bel de nooddiensten dankzij Multisim

bron: 

 


ja dat zegt KPN maar is dat echt zo ? Ik vind het best wel een groot verschil tussen de roze vrienden en KPN. Dus heb jij het getest en het werkt echt ?


Nee, ik heb het niet getest. Maar bovenstaande teksten laten toch niets aan twijfel over? Hoe duidelijk wil je het hebben? 


Ik denk dat ook bij T-Mobile de telefoon rustig uitgezet kan worden.


Ik denk dat ook bij T-Mobile de telefoon rustig uitgezet kan worden.

Nee dat is zeker niet zo. Dat heb ik getest en zodra je de tel uitzet kan je ook niet meer bellen via de apple watch. De helpdesk medewerker bevestigde dat ook.


Nee, ik heb het niet getest. Maar bovenstaande teksten laten toch niets aan twijfel over? Hoe duidelijk wil je het hebben? 

Daar heb je gelijk in maar het blijkt dus dat het een HEEL belangrijk verschil is tussen 2 ogenschijnlijk dezelfde producten. Ik kan (kon) me haast niet voorstellen dat je bij de roze boys je tel moet aanlaten en bij kpn niet. Het hele idee van bereikbaarheid op je apple watch is m.i. dat je niet afhankelijk bent van je smartphone.

Maar ik ben vanmiddag al overgestapt en heb een afkoopsom aan t-mobile betaald!😏