Skip to main content
Beantwoord

Moet ik 1 cent pinnen bij het afleveren van de telefoon?

• May 20, 2025
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

is het correct bij afleveren telefoon 00,1 cent pi

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@ron07,

Ik zie dat anderen je al uit hebben gelegd dat het inderdaad de bedoeling is dat je €0,01 pint met het rekeningnummer dat je aan ons door hebt gegeven bij het plaatsen van je bestelling. De koerier vraagt verder om je legitimatiebewijs, zorg dat je die ook paraat hebt  🙂

Dit geldt zoals Marlon al aangeeft alleen bij bestellingen voor nieuwe klanten. Was je al klant bij ons en heb je jouw bestaande abonnement verlengd, dan is dit niet van toepassing!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 20, 2025

Dat klopt ​@ron07 , dat is om de ID te bevestigen en het juiste banknummer.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 20, 2025

Thanks 

Have a nice day

• May 20, 2025

Als je nieuwe klant ben wel. Bij het verlengen niet.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 21, 2025

Hi ​@ron07,

Ik zie dat anderen je al uit hebben gelegd dat het inderdaad de bedoeling is dat je €0,01 pint met het rekeningnummer dat je aan ons door hebt gegeven bij het plaatsen van je bestelling. De koerier vraagt verder om je legitimatiebewijs, zorg dat je die ook paraat hebt  🙂

Dit geldt zoals Marlon al aangeeft alleen bij bestellingen voor nieuwe klanten. Was je al klant bij ons en heb je jouw bestaande abonnement verlengd, dan is dit niet van toepassing!