Skip to main content
Beantwoord

Moet ik bestelde telefoon terugsturen of kan ik omruilen in de KPN winkel?

• April 28, 2025
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik heb vandaag een telefoon met abonoment ontvangen van kpn maar ik wil toch voor een andere telefoon gaan kan ik hem dan omwisselen in een kpn winkel of moet ik hem opsturen?

Beste antwoord door Denise van KPN

Jammer dat het nieuwe toestel toch niet helemaal bevalt, ​@michaeljacobs. Helaas is het omruilen van je toestel niet mogelijk. We zullen het abonnement moeten annuleren. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van het toestel. Je kunt hiervoor het beste even bellen met onze telefonische klantenservice. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. Dan bellen wij jou op een moment dat het jou uitkomt.

Nadat de bestelling geannuleerd is, heb je 14 dagen om het toestel terug te sturen. Of je deze ook kunt inleveren bij een winkel, weet ik niet zeker. Je hebt bij jouw bestelling een retourbrief gekregen. Hierin staat precies hoe en wat je kunt en moet doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• April 28, 2025

Dan moet je denk ik het hele abonnement annuleren... 

Zomaar ff een toestel omwisselen, dat gaat zo makkelijk niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 28, 2025

Ja dat begreep ik al wel inderdaad.
Maar kan dat dan ook in de winkel?
dat is mijn vraag.
want ik leest wel dat als je hem ind e winkel heb gekocht kan het wel in de winkel maar zie nergens duidelijk of dat ook geld voor telefoons die je online heb besteld.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Jammer dat het nieuwe toestel toch niet helemaal bevalt, ​@michaeljacobs. Helaas is het omruilen van je toestel niet mogelijk. We zullen het abonnement moeten annuleren. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van het toestel. Je kunt hiervoor het beste even bellen met onze telefonische klantenservice. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. Dan bellen wij jou op een moment dat het jou uitkomt.

Nadat de bestelling geannuleerd is, heb je 14 dagen om het toestel terug te sturen. Of je deze ook kunt inleveren bij een winkel, weet ik niet zeker. Je hebt bij jouw bestelling een retourbrief gekregen. Hierin staat precies hoe en wat je kunt en moet doen.