Skip to main content

Ik heb een telefoon besteld en heb het zelfde probleem. Ik heb betaald via ideal maar in de orderbevestiging staat dat ik nog moet betalen. Nu komt morgen de koerier… Ik ga echt niet nog een keer betalen. Mijn toestel kost een kleine 1000 euro. Ik ga toch niet nog een keer dat bedrag betalen en maanden zeuren om mijn geld terug.

 

Echt heel slecht. Ik heb meerdere keren gebeld met de servicedesk maar krijg elke keer het antwoord dat ik maar gewoon moet betalen en dat ik het geld daarna wel een keer terug krijg:rage:

 

Kan er dan niemand de rekening van KPN checken en zien dat de betaling binnen is? Fijn begin van de dienstverlening zo.

 

*admin: topic afgesplitst

Hi @A01! Welkom op ons forum. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat je twee keer voor je toestel moet betalen. Echter, door een foutje in ons systeem werden de online betalingen niet goed gekoppeld aan jouw nieuwe toestel, waardoor bij de levering nog een keer betaald zou moeten worden. Dat is natuurlijk ontzettend vervelend, maar helaas konden we dat niet heel eenvoudig rechtzetten. Daarom verrekenen we dit nu achteraf.

Wat is nu jouw situatie? Als je het toestel bij de levering nog een keer hebt betaald, dan moet je het teveel betaalde bedrag natuurlijk zo snel mogelijk terugkrijgen. Wil je in dat geval je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, naam geboortedatum en je klantnummer? Dan kan ik de status nakijken en contact opnemen met de betreffende afdeling.

Ik kan me ook voorstellen dat je niet twee keer wilde betalen. In dat geval wordt de order geannuleerd en krijg je het bedrag automatisch terug. Je kunt dan een nieuwe bestelling doen via onze website. 

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het dan gerust weten! Ik help je dan graag verder. 


Hey Danny,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb dubbel betaald. Ik had de keuze, geen toestel en geen geld of wel een toestel en geen geld. Dus ben voor de laatste optie gegaan.

 

Mijn profiel is inmiddels aangevuld.


Bedankt voor het aanvullen! Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's van de betreffende afdeling. Zodra ik meer van ze hoor, zal ik je ook even een berichtje sturen! Ik verwacht dat dit donderdagavond zal zijn. Voor nu zullen we nog even geduld moeten hebben. 


Hoi @A01! Zoals beloofd een update. Mijn collega's zien inderdaad dat er twee keer betaald is en storten het bedrag zo snel mogelijk terug op jouw rekening. Dat kan maximaal drie werkdagen duren. Ik verwacht dat het vrijdag of maandag is overgeboekt. Bedankt voor je geduld! 


@Danny Het bedrag is binnen. Bedankt voor het bemoeien ;)


Reageer