Skip to main content

Op mijn Siemens M35 kreeg ik de melding de simkaart te vervangen ivm allerlei voordelen. De nadelen zijn niet genoemd! Ik had een Telfort abonnement, nu dus KPN, maar door de simlock op het toestel wordt de nieuwe sim niet geaccepteerd. Na uren zoeken kwam ik er pas achter wat het probleem was, o.a. door de KPN internet storingen. Telefonisch werd ik doorverwezen naar telefoonwinkels, heb er 3 bezocht, kunnen het toestel niet meer unlocken!

Beste KPN is het zo moeilijk om een ex-Telfort klant een correcte Sim te verstrekken??? Ik zal echt niet de enige zijn en een goedwerkend ouder mobieltje doe ik echt nog niet weg!!

Mvrgr

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Gmiedema, welkom op het forum. 

Ik schrok een beetje van jouw bericht, dit is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. Ik heb alleen slecht nieuws, Telfort bestaat niet meer en het is niet mogelijk om jouw een Telfort simkaart toe te sturen. Hiervoor mijn oprechte excuses.

De oude Telfort simkaarten zijn niet meer up-to-date en soms zelfs niet eens geschikt voor 4G. Met de huidige ontwikkelingen en de plannen om het 3G netwerk in de toekomst af te sluiten moeten wij deze vervangen om de kwaliteit te kunnen blijven waarborgen. We hebben dit signaal doorgegeven en gaan momenteel kijken of er een mogelijke oplossing is. Ik kan helaas hier geen beloftes over maken. 


@Hanna_ 

Gmiedema komt wellicht in aanmerking voor de 25 e regeling?