Skip to main content
Beantwoord

Mogelijkheden om met 2 mobiele abonnementen naar KPN over te stappen

• February 25, 2025
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Ik wil graag kijken naar de mogelijkheden om binnen ons huidige gezins abonnement nog 2x een mobile abonnement af te sluiten incl telefoon. Graag zou ik willen weten wat de kortings mogelijkheden hier in zijn. Huidige abonnementen die ik wil toevoegen bij KPN lopen momenteel bij Hollands Nieuwe.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@R. Winters en welkom bij de KPN Community! Wat leuk dat je met nog 2 abonnementen naar ons over wilt stappen. 🙂 Logisch dat je wilt weten wat er mogelijk is!

Op onze mobiele pagina kun je vinden welke opties er zijn op dit moment qua toestellen. Daar zie je ook snel of er acties zijn bij bepaalde toestellen. Op die manier kun je vaak ook leuke kortingen of cadeaus meepakken. 
Daarnaast ontvang je ook Combivoordelen bij ons als je internet en mobiel combineert bij ons. 

Mocht je dit graag persoonlijk door willen nemen, dan kun je ook een belafspraak met ons maken of langs bij de KPN winkel. Dan kan mijn collega daar je verder helpen en alle mogelijkheden met je doornemen. 

Hopelijk lukt het zo! Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. 😄

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2025

Hi ​@R. Winters en welkom bij de KPN Community! Wat leuk dat je met nog 2 abonnementen naar ons over wilt stappen. 🙂 Logisch dat je wilt weten wat er mogelijk is!

Op onze mobiele pagina kun je vinden welke opties er zijn op dit moment qua toestellen. Daar zie je ook snel of er acties zijn bij bepaalde toestellen. Op die manier kun je vaak ook leuke kortingen of cadeaus meepakken. 
Daarnaast ontvang je ook Combivoordelen bij ons als je internet en mobiel combineert bij ons. 

Mocht je dit graag persoonlijk door willen nemen, dan kun je ook een belafspraak met ons maken of langs bij de KPN winkel. Dan kan mijn collega daar je verder helpen en alle mogelijkheden met je doornemen. 

Hopelijk lukt het zo! Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. 😄