Skip to main content

Beste,

 

Mijn abonnement kan ik in maart 2022 verlengen. Is het mogelijk om het abonnement af te kopen en een nieuw abonnement af te sluiten? Mijn telefoon is stuk en een nieuw toestel zou erg handig zijn. Omdat het toch nog 7 maanden zijn zal het erg fijn zijn om het abonnement af te kopen.

Ik denk dat u beter gewoon een nieuw los toestel kunt kopen.

Afkopen kan, maar dat houd in dat je gewoon het volledige abonnementsgeld van de resterende maanden moet betalen. Tot de einddatum van het abonnement denk ik. Dat is dus nog 3 of 4 maanden verder dan het moment waarop u zou kunnen verlengen. Zowat een heel jaar als ik het goed begrijp.


Hoi @R.90 

Gewoon een telefoon kopen in een winkel is dat niet een optie ?
Bij afkopen moet je toch die 7 overblijvende maanden afrekenen.
Dacht ik, en als dat zo is dan is dat toch zonde geld.
Of misschien eens kijken in een winkel voor een goedkope telefoon.
Precies zoals @Nick83 schrijft. Snelle jongen is dat.:wink:


Dank u wel


Hallo @R.90 , allereerst moet je het abonnement afkopen, wat betekent dat je alle resterende maanden abonnementskosten in één keer moet betalen. Maar heb je bij het abonnement ook een toestel met een toestellening die je maandelijks in termijnen moet afbetalen? Dan zal je ook het restant van de lening in één keer moeten afbetalen.

Is het toestel niet meer te repareren, misschien nog onder garantie (2 jaar)? Anders is een goedkoop toestel wellicht de betere manier om de tijd te overbruggen tot je kan verlengen.


@genetic , Top link die Top 5 nr 2 t/m 5 zijn niet meer leverbaar.😜😜

Maar idd, samen met die simpel kun je er voor leuk geld een goed toestel vinden voor elk wat wils en budget.


Hoi @Doornekamp33 
 

@genetic, Top link die Top 5 nr 2 t/m 5 zijn niet meer leverbaar.😜😜

Maar idd, samen met die simpel kun je er voor leuk geld een goed toestel vinden voor elk wat wils en budget.

Het ging mij om de eerste.:joy:

 


Samsung, nooit meer voor mij, veel te veel niet verwijderbare bloat ware er op.


Er is nog een optie zonder afkopen abonnement. 

Ik heb ergens rond okt 2019 destijds mijn toestel vervroegd afgelost. Hierdoor kon ik bij Kpn wel weer een nieuw toestel met abonnement nemen. Meende dat het contract werd opengebroken en overging naar dat nieuwe abonnement, maar weet het niet meer precies. Stap in oktober alweer over naar een andere provider :yum: tijd vliegt! 


Nee @JeroenB22 , die weg is sinds 12 mei j.l. afgesloten.
Je kan niet meer via de omweg van een 'gecreëerde’ sim-only naar een nieuw abonnement met toestel komen. Alleen ‘echte’ sim-only's kunnen nog onder voorwaarden worden opengebroken.

bron: Kan niet verlengen na afbetalen toestel | KPN Community