Skip to main content
Beantwoord

Mogen anderen mijn toestel in ontvangst nemen?

  • 15 September 2024
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Goedemiddag, even een vraag, ik mag de 27e verlengen, dat is op een vrijdag, word het toestel dan op zaterdag bezorgd? En zo niet als het bijvoorbeeld op maandag is, mag mijn vriendin dan het toestel in ontvangst nemen? Heb even gegoogeld en een medewerker heeft toen gezegd dat bij een nieuw abbonemebt je zelf moet thuis zijn, maar bij verlenging maakt het niet uit wie er thuis is en open doet, kan dit niet is het dan ook mogelijk om voor avond bezorging te kiezen? Ik ben overdag namelijk aan het werk

Mvg,

Gert Kaijser

@Gert47 Als je een account bij postnl maak, kan je de bezorging op jouw werk laten omleiden en daar persoonlijk in ontvang nemen. Sommige bezorger doet moeilijk over als de ID-kaart niet identiek met de label is. Sommige vragen niet eens naar een ID-kaart en kijk ook niet naar de krabbel op hun tab/smartphone


Hi @Gert47, welkom hier. 

De dag van bezorging hangt van de beschikbaarheid af. Maar, aangezien het hier om een verlenging gaat mag je vriendin dit ook aannemen op jouw adres. Bij een nieuw abonnement moet je dit zelf doen, maar in dit geval is dit geen probleem. 

 


Bij verlengen word het toestel gewoon voor de deur gegooid, ff op de bel gedrukt en weg is PostNL mannetje.


Reageer