Skip to main content
Beantwoord

Monteurskosten op de factuur zijn hoger dan afgesproken

  • June 10, 2020
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb een factuur ontvangen van 110,00  er is afgesproken dat ik een factuur krijg van 80,00 euro, van wegen een fout van de monteur, dus zou ik graag een nieuwe krijgen, ben het een beetje beu, GR. Mevr.CA Renirie

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Saartje2015,welkom op het forum! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!