Skip to main content

Mijn multisim activeren op ultra Watch Apple is niet gelukt. Het blijft draaien net als bij veel anderen. Heb alles ge-update en zelfs een herinstallatie gedaan. Ik hoop dat jullie deze snel kunnen activeren.

 

 

Bij mij hangt hij ook al 2 dagen op mijn Apple Watch Ultra. 


Hoi @Vriezea, , @Dr. Apple, welkom op ons forum! De snelste manier hierover in contact te komen met ons is telefonisch via 0800-0402.

Het lijkt erop dat er onlangs een aantal orders vastgelopen is waaronder Multisim activaties. Deze zouden met 5 werkdagen opgelost moeten zijn maar lijkt nu even wat langer te duren.

Als het al langer duurt kun je het beste even telefonisch contact opnemen om hiernaar te laten kijken en eventueel eent ticket aan te laten maken.


Is nu al 2 weken aan het activeren…


Gisteren een sms gehad dat het nu werkt, alleen werkt het nog niet. Nog steeds aan het activeren. Telefoon en Apple Watch Ultra opnieuw gestart, geen resultaat.

 


Hoi @Dr. Apple, ik zie dat je hierover mijn collega's ook gesproken hebt afgelopen weekend. Ik zie hem ook netjes actief staan hier. Werkt alles bij jou inmiddels ook? Anders zou je hem nog een keer kunnen opzeggen en opnieuw kunnen inschakelen


Nee, werkt nog niet. Zeg het maar op en opnieuw inschakelen aub.

 


Hoi @Thomas Bedankt voor je reactie. Zeg het inderdaad maar op en opnieuw inschakelen. Misschien dat dat helpt. Alvast bedankt.


Dat kun je zelf via de apple watch app: 

Hoe kan ik Multisim uitzetten?

Je kunt je Multisim abonnement dagelijks kosteloos opzeggen:

  • Open je Apple Watch app op je iPhone
  • Ga naar Mobiel netwerk
  • TIk op het i-icoontje achter KPN NL
  • Kies beheer KPN NL account
  • Log in met je KPN ID
  • Selecteer Apple Watch en kies Uitzetten

Of bekijk onze toestelhulp tool voor specifieke uitleg per smartwatch.

Bron: kpn.com/multisim

Als dat niet lukt kan het ook telefonisch via 0800-0402


@Thomas Ik geef het op. 0800-0402 kan hem pas eind van de maand uitzetten, krijg weer alle stappen voorgeschoteld die ik moet doorlopen, die ik al 20 keer heb bekeken en geprobeerd. Ik ben er een beetje klaar mee.


Ik heb hem vanochtend geprobeerd te verwijderen @Dr. Apple, volgens mij is dat gelukt. Ik zie dat je hem net om half 1 weer toegevoegd hebt. Werkt het nu wel? 


Hallo @Thomas ,

Bedankt voor de verwijdering. Ik heb hem meteen weer geactiveerd en na een paar uur werkt het nu eindelijk wel.

Bedankt voor je hulp.

Groeten,

Wil