Skip to main content
Beantwoord

Multisim activatie loopt niet door

• July 10, 2025
  • 1 reactie
  • 7 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement bij kpn en kon de multisim aanvragen. Alleen na inloggen via de kon portal zegt de apple watch op de iphone al 24 uur activeren met een draaiend cirkeltje ernaast. 
geen foutmeldingen maar het werkt ook niet… op de watch zegt hij geen esim te hebben. Kpn gebeld en die geven aan dat het wel 5 werkdagen kan duren. Alhoewel de medewerker dit miet eerder had gehad… tijdens het aanvragen stond er dat het een paar minuten zou duren.. 
wat kan ik doen of wie kan helpen?

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey ​@nmolenbeek, ik zag dat je in een ouder topic reageerde. Dat is over het algemeen minder handig om te doen. Ik heb je bericht alsnog even afgesplitst naar een eigen topic. Het kan inderdaad gebeuren dat de activatie niet soepeltjes doorloopt. Dit wordt dan meestal, op de achtergrond, automatisch hersteld. Dat kan een paar dagen duren. Is je multisim inmiddels geactiveerd?

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Hey ​@nmolenbeek, ik zag dat je in een ouder topic reageerde. Dat is over het algemeen minder handig om te doen. Ik heb je bericht alsnog even afgesplitst naar een eigen topic. Het kan inderdaad gebeuren dat de activatie niet soepeltjes doorloopt. Dit wordt dan meestal, op de achtergrond, automatisch hersteld. Dat kan een paar dagen duren. Is je multisim inmiddels geactiveerd?