Skip to main content

Ik heb dus dat probleem dat ik nieuwe iPhone heb en de Watch multi sim niks meer doet maar wel zegt dat gekoppeld is maar er is nergens een koppeling die ik kan verwijderen en via de site kan ik er ook niet op klikken… KPN service telefoon dame. Begreep het niet ze vroeg of de sim er wel in had en eruit moest halen e weet erin….. tja…. Moet je daar op zeggen he … ik herb dus nieuwe esim voor me tel moeten pakken en sinds dien dowt

de

Watch het niet keer maar kan nergens verwijderen of uitzetten en klanten service die weet nog minder dan ikzelf 

Hoi @Ginny87! Welkom op het forum. Ik heb je bericht even naar een eigen topic verplaatst zodat we er even naar kunnen kijken. Zou je jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven? Dan kijk ik even mee. 


Ik snaP het niet ik krijg geen antwoorden ??  Alsnog hetzelfde probleem

Niet opgelost…

 


Ik kan niet via mijn Watch app op de telefoon wissen want ik had het al los gekoppeld niet wegen dat dit moest doen en in de KPN app kan ik nergens op klikken waar multi sim staat 


Ik had hier even geen melding gekregen dat je jouw profiel had ingevuld Ginny! Ik heb de koppeling handmatig verwijderd. Kun je in de loop van de dag nog eens een activatie proberen?